MAC Birthday Giveaway!!! - AFGESLOTEN

zaterdag, september 10, 2011























Vandaag ben ik jarig! En dat wil ik uiteraard ook met jullie vieren! Ik vind het zelf superleuk om cadeautjes te krijgen maar ook om er weg te geven, dus is het vandaag de perfecte dag om jullie eens te verrassen!


Wat geef ik weg?
De herfst en winter staan voor de deur, dus mag een goede lippenbalsem in geen enkel make-uptasje ontbreken. Ik ben zelf een grote fan van de Lip Conditioner SPF 15 van MAC en heb er nu dus eentje voor één van jullie gekocht! Deze keer geen kleurtje, wel een transparante lippenbalsem, zodat ook de mannelijke lezers kunnen meedoen ;)





Wat moet je doen om deel te nemen?
Heel eenvoudig, volg onderstaande stappen en wie weet ben jij binnenkort de gelukkige winnaar van de Lip Conditioner SPF 15 van MAC!


* Stap 1: Laat hieronder een reactie na dat je aan de winactie deelneemt.
* Stap 2: Stuur een mailtje naar beautyblog.eva[at]gmail.com en laat mij weten wat je leuk of minder leuk vindt aan Eva's Beautyblog. Suggesties en tips zijn welkom!
* Stap 3: 'Like' dit artikel op facebook! (Deze laatste stap is niet verplicht, maar geeft je wel een extra winkans!)


Deze winactie loopt t.e.m. zaterdag 17 september 2011 (middernacht). De winnaar wordt persoonlijk verwittigd!

(Stap 1 en 2 zijn verplicht om te kunnen deelnemen!)


Veel succes iedereen!



















24 reacties

  1. proficiat!!
    x
    givemetruthloveandfreedom.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan! Gelukkige verjaardag, en leuke giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe trouwens graag mee met deze leuke winactie! (Was ik vergeten te vermelden hierboven... :))

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog eens een gelukkige verjaardag! Je hebt het zonnetje mee, dus geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat! En speciaal voor jou schijnt dan ook nog eens de zon.. als dat niet mooi is ;) Geniet ervan! xxx
    (natlie_v@hotmail.com , ik weet nooit waar ik dat bij dit comment systeem moet zetten).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je verjaardag!!
    Hopelijk een leuke dag, maar het weer zit alvast goed!! Geniet ervan!!
    En ik waag natuurlijk men kansje voor de winactie, superlief van je!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige verjaardag! Uiteraard ding ik mee naar deze leuke winactie. Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je een mailtje gestuurd, ik doe zeker mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik neem deel ,nog een gelukkige verjaardag toegewenst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag!!!!! Ik doe graag mee aan de winactie.

    groetjes Yossie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Proficiat!! Ik heb hem al met lavendelgeur dus doe niet mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele fijne verjaardag!
    Ik doe graag mee! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke winactie!
    Ik doe graag mee.
    Ik heb de post geliked op facebook en de mail is onderweg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt een super winactie!
    ik doe zeker mee:)heb het geliked en mail is op komst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! :)
    Nog een late gelukkige verjaardag gewenst!

    xxx Justine

    justine_bamelis@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een late gelukkige verjaardag gewenst!
    Het mailtje is op komst.
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerdd!

    En ik doe mee met de winactie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee :) Ga je nu een mail sturen en het bericht liken :)

    (elsemiek1984 AT hotmail DOT com)

    BeantwoordenVerwijderen