Compagnie de Provence shoplog @ Rijsel!

zondag, september 04, 2011























De Franse shoppingstad Rijsel behoort al jaren tot één van mijn favoriete steden om er een dagje te winkelen! Naast beauty heaven Sephora en department stores Printemps en Galeries Lafayette, vind je hier nog heel wat andere leuke straatjes waar het gezellig vertoeven is.

Eén daarvan die ik graag met jullie wil delen is de Rue Esquermoise, gelegen in het oudere stadsgedeelte. Hier opende onlangs Compangnie de Provence, een prachtige winkel boordevol verzorgingsproducten die geïnspireerd zijn door het Franse Provence. Wie op zoek is naar authentieke en natuurlijke producten met een modern tintje zal hier zeker zijn gading vinden!

De producten van Compagnie de Provence zijn ook bij ons verkrijgbaar, al vind je niet hetzelfde grote assortiment als hier in Rijsel!

























Ik heb een zwak voor heerlijke bad- en lichaamsproducten, het was dan ook niet makkelijk om tussen al die lekkere geuren een keuze te maken! Wat ik al zeker wou proberen was de Savon de Marseille Extra Pur in de geur 'Méditerranée', een vloeibare zeep die je zowel in bad als onder de douche kan gebruiken.

























En eentje met de geur van 'Anis Patchouli', om lekker te ontspannen!

























Tijdens mijn geurwandeling kwam ik ook nog dit schattige fluwelen toiletzakje tegen en het was liefde op het eerste gezicht! Niet meteen goedkoop maar ik vond het zo mooi dat ik daar heel even niet meer aan dacht.





























Binnenkort een shoptripje richting Rijsel gepland? Vergeet dan zeker niet om een bezoekje te brengen aan deze prachtige winkel!



Compagnie de Provence
47 rue Esquermoise - 59000 Lille






3 reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je mening over deze producten. Leuk geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leukk! ben er ook laatst geweest, rijssel is toch ook gewoon lille? haha.

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen