CHLOÉ Bow Wallet

donderdag, september 22, 2011




Wie mij een beetje kent, weet dat ik gek ben op mooie accessoires. Geen overdreven bling bling, maar eerder tijdloze exemplaren die net dat ietsjes meer hebben. Mijn vorige portefeuille was eigenlijk helemaal nog niet versleten ofzo maar door al die klantenkaarten en pasjes die je tegenwoordig overal krijgt, was ik een beetje genoodzaakt om mij een groter model aan te schaffen.




Aanvankelijk stond er eerst een model van Miu Miu in een mooie nudekleur op mijn Birthday Wishlist, maar al gauw realiseerde ik mij dat zwart een veel veiligere keuze leek. En dat is het ook! Zwart is misschien iets saaier maar je wordt het eigenlijk nooit beu.






De subtiele goudkleurige details geven het geheel een stijlvolle toets en het strikje maakt het extra vrouwelijk!







Ze heeft niet alleen het perfecte formaat, ze is ook nog eens superhandig ingedeeld! Binnenin is er plaats voor allerlei kaarten, pasjes en briefjes, en is er een apart vakje voor kleingeld.

Ik ben er alvast superblij mee!



8 reacties

  1. Mooi! Daar ga je vast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! En past zeker bij je Miu Miu :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh heel mooi ! Een handtas van Chloe staat ook al zo lang op mijn verlanglijstje. Ik hou ook eerder van tijdloze spullen die lang meegaan ipv om het half jaar een nieuwe portemonnee te kopen vb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi!! En met het strikje, helemaal mijn stijl!!!

    BeantwoordenVerwijderen