CHANEL Shoplog!

maandag, september 05, 2011























Mijn vakantie zit erop! Twee weekjes heb ik kunnen genieten van lekker lang uitslapen, ontspannen en vooral dingen doen die ik graag doe. En ook al zat het weer een beetje tegen, na de vele uitstapjes naar Maastricht, Antwerpen, Brugge, Knokke, Rijsel,... (jaja, ik ben een echte reisduif) heb ik weer het gevoel er even tegenaan te kunnen!

Mijn laatste uitspatting is er eentje van Chanel! Momenteel loopt er bij Ici Paris XL opnieuw een heel aantrekkelijke aanbieding, zo krijg je bij aankoop van minimum 2 make-upproducten maar liefst 30% korting*. Een mooie korting waar ik maar moeilijk aan kon weerstaan!




Ik wou al langer een wimperprimer uitproberen en was een beetje aan het twijfelen tussen die van Chanel of Dior. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Beauté Des Cils van Chanel omdat die volgens de verkoopster de wimpers nog meer scheidt en langer maakt. Die van Dior schijnt ook heel goed te zijn maar zou iets meer volume geven, aldus de verkoopster. Waarschijnlijk neem ik die een volgende keer mee.





Niks nieuws maar wel nog steeds geliefd is de mascara Inimitable, geeft een mooie scheiding, krulling én lengte!























Als nagellakliefhebber kan ik natuurlijk maar nooit genoeg krijgen van nieuwe kleurtjes. Dit lakje in de kleur Splendeur maakt deel uit van het vaste assortiment en kan nu eindelijk ook mijn collectie vergezellen! Het is een prachtig roze fuchsia kleurtje waar ik meteen blij van word!




Hebben jullie al van de mooie kortingsactie bij Ici Paris XL genoten?



(*korting geldig bij aankoop van min. 2 make-upproducten van 2 t.e.m. 11 september 2011)




8 reacties

  1. Mooie shoplog! Van die korting moet je dan profiteren hè! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou écht van die wimperbasis van Dior. Is de beste die ik ooit al gehad heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love chanel!
    die nagellak ziet er echt geweldig uit!
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waarom wist ik niet van die actie :d ! Leuke aankoopjes *rent gauw naar dewinkel*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *rent naar iciparis xl.

    haha, nee hoor! maar super super ik ga morgen echt eens kijkenn! ik wil ook graag iets van chanell

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat nagellakje ziet er héél erg mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, supermooie spulletjes!!!
    Wist niet van de actie, heb nog een paar dagen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen