CHANEL: Le Vernis '507 Tendresse'

donderdag, september 15, 2011









































Jullie hebben het ondertussen al gemerkt... Ik kan maar niet genoeg krijgen van roze nagellak, ik lijk er wel door bezeten!

Toen ik afgelopen weekend in mijn opbergdoos een roze nagellakkleur uitzocht, kwam ik plots 'Tendresse' van Chanel tegen.





Dit mooie pastelroze lakje zat vorig jaar al in de lentecollectie, samen met nog twee andere zachte kleurtjes, waaronder 'Particulière' en 'Inattendu'.

Heb je 'Tendresse' toen net gemist, geen nood want met een beetje geluk vind je nog een exemplaartje uit de make-upcollectie Les Aquarelles de Chanel die exclusief in de Brusselse Chanel boetiek verkrijgbaar is!









Chanel Le Vernis '507 Tendresse'
Prijs: 22,37 euro




8 reacties

  1. mooi lakje, en zeker leuk dat hij van chanel is! ik heb wel gehoord dat hij niet zo goed dekt! klopt dat of niet?

    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh je nagels lijken net rozenblaadjes :D supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek van roze nagellakjes, klinkt bekend in de oren. :D
    Dit is wel een mooi zacht kleurtje & dat het uit een speciale collectie komt, maakt het stiekem nog wat mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Misschien dat ik nu ook terug wat meer roze ga gebruiken, heb toch korte nagels :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Joyce: Op de foto draag ik twee laagjes, dat geeft eerder een semi transparant effect. Bij drie of vier laagjes bekom je een volledige dekking. ;)

    BeantwoordenVerwijderen