Blicious Intelligent Cleansing Cream & Cell Hydrating Body Wash

dinsdag, september 20, 2011


blicious
MOMENTS FOR BODY & SOUL


Huidverzorgingsproducten met zuivere ingrediënten hebben altijd al mijn aandacht weten te trekken, zeker als ze geen synthetische bewaarmiddelen of parabenen bevatten. Wat de verzorgingsproducten van het Belgische merk Blicious wél bevatten zijn een hoge concentratie actieve bestanddelen. Geen loze beloftes dus maar zuivere ingrediënten met een doeltreffend resultaat!

Blicious koos ook bewust voor het gebruik van een allergeen parfum (of waar mogelijk geen parfum) om allergische reacties te beperken, en dat is voor mensen met een gevoelige huid zoals ik zeker een pluspunt.

De verzorgingsproducten zijn bijzonder makkelijk in gebruik en zijn geschikt voor zowel de jongere als oudere huid.




INTELLIGENT CLEANSING CREAM

Om de huid in alle zachtheid te reinigen (ook de meest gevoelige) heeft Blicious de Intelligent Cleansing Cream bedacht. Deze 2-in-1 reiniger met aangename gel-crème textuur voelt bijzonder fris op de huid en laat geen restjes na. Een groot pluspunt: deze reiniger kan ook als oogmake-up remover worden gebruikt!







De textuur en de frisse geur van de Intelligent Cleansing Cream waren voor mij zeker een aanrader. Het product verwijderde moeiteloos mijn make-up, al had hij een beetje meer moeite bij het verwijderen van eyeliner.





CELL HYDRATING BODY WASH

Naast gezichtsverzorgingsproducten biedt Blicious ook verzorgingsproducten voor het lichaam. De Cell Hydrating Body Wash is een douchegel die de huid reinigt zonder ze uit te drogen. Een unieke samenstelling van natuurlijke ingrediënten zorgen voor een intense hydratatie en celvernieuwing tijdens het wassen.

























Ook deze douchegel doet zijn werk naar behoren. Hij ruikt lekker, schuimt goed en maakt mijn huid ook zacht!


Mijn mening:
Ik vind beide producten best aangenaam in gebruik. Ze zijn zacht voor de huid en irriteren niet, ook niet na enkele keren gebruik.

Het enige wat ik een beetje jammer vind zijn de verpakkingen. Die zijn niet zo stevig en de etiketten die op de producten zijn gekleefd beginnen na verloop van tijd los te komen. Misschien allemaal niet zo erg, maar bij een merk dat zulke prijzen hanteert verwacht je toch een iets luxueuzere verpakking.






Toch benieuwd geworden naar de producten? Check dan zeker de Blicious website!


Intelligent Cleansing Cream
Prijs: 36 euro

Cell Hydrating Body Wash
Prijs: 28 euro




2 reacties

  1. Klinkt goed! Ik vind de verpakkingen er wel leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heerlijk, wel jammer van de verpakkingen, zeker voor die prijs.

    BeantwoordenVerwijderen