Show your stash!

woensdag, augustus 24, 2011





Tegen een leuke tag zoals deze zeg ik geen nee! Ik kreeg hem van Petra van Sprinkles On a Cupcake, thanks girl! Het is de bedoeling dat ik jullie aan de hand van enkele foto's laat meekijken in mijn stash. Benieuwd?


1. Welk(e) product(en) ligt in een hoekje te verstoffen?
Van welk product was je ooit zó overtuigd maar gebruik je nu helemaal niet meer? Stof hem af en zet het op de foto!




De CHI-stijltang stond al een eeuwigheid op mijn wishlist en toen ik hem eindelijk kocht bleek het de grootste miskoop ooit! Ik heb hem een paar keer gebruikt maar kan er absoluut niet mee overweg, vandaar dat ik hem een tijdje geleden in mijn blogsale heb gegooid (waar hij nog steeds te koop is).


2. Welk product heeft het verst gereisd?
Was je ooit zo verliefd op een product dat je het helemaal vanuit Amerika gehaald hebt? Of gebruik je het product zoveel dat het elke dag in je tas meegaat?




Deze Tinted Lip Conditioner van MAC heeft niet echt ver moeten reizen om tot bij mij te geraken, hij is gewoon bij ons in de winkel verkrijgbaar. Toch denk ik dat dit product al de grootste afstand heeft afgelegd, hij is gewoon onmisbaar en zit standaard in mijn tas.

3. Welk product heeft je het meest gekost?
Voor welk product heb je een groot geldbedrag neergeteld? Laat gelijk weten of je er nog steeds achter staat, of het achteraf gezien toch wel belachelijk is.




Dat moeten ongetwijfeld mijn make-upkwasten van Shu Uemura zijn! Ik heb de kwasten al van toen ik nog studeerde (long time ago!) en zien er nog altijd even goed uit. Een prima investering dus!



4. En welk product heeft je het minste gekost?
Welk product heeft je zó weinig gekost dat het zelfs leuk is om kapot te gooien tegen je muur?



Eén euro voor een lipglossje is echt een koopje! Deze Hypershine lipgloss van E.L.F. zijn niet alleen spotgoedkoop, ze zijn verkrijgbaar in verschillende toffe kleurtjes en geven een mooi resultaat!


5. Welk(e) product(en) vind je een echte budgettopper(s)?
Zo goedkoop, maar zo fijn. Share!
























De mini nagellakjes van Mavala kosten haast niks waardoor je meteen verschillende kleurtjes kan aanschaffen!

























Nog een budgettopper is de Kabuki Brush van E.L.F. Een handige kwast die ook na het wassen zacht blijft!




6. Welk product verdient zijn eigen vitrinekast?
Op welk product ben je zo trots dat het eigenlijk pontificaal in de kamer uitgestald zou moeten worden?




Mijn Chanel-nagellakjes! Ik zou ze voor geen geld meer willen missen!



7. Welk(e) product(en) gebruik je vrijwel dagelijks?
Al is het er één of zijn het er twintig, maakt niet uit, we willen ze zien.

























Momenteel zijn dat de Studio Moisture Tint SPF 15 van MAC, YSL Touche Eclat, MAC Studio Careblend Pressed Powder, Bobbi Brown eyeshadow, Chanel Stylo Yeux Waterproof, Shu Uemura Eyelash Curler, Chanel Inimitable mascara, The Body Shop Honey Bronze bronzing powder en de Rosebud Salve.



8. Welke drie producten zouden er met je mee mogen naar een onbewoond eiland?
De doemvraag, maar ik stel hem toch!




Dan kies ik voor de MAC Studio Moisture Tint SPF 15 MAC omdat die mijn huid er net iets beter laat uitzien én bescherming biedt! Ook op een onbewoond eiland zijn glimmende plekjes een no-go, dus de MAC Studio Careblend Pressed Powder gaat ook mee. Verder mag ook de Chanel Inimitable mascara niet ontbreken!



9. Hoe bewaar je jouw stash?
Simpel, laat zien waarin je jouw stash veilig houdt voor broertjes, zusjes, je kinderen of ieder ander die er met zijn handjes vanaf moet blijven.
























De producten die ik het meest gebruik zitten allemaal in één grote beautycase die ik destijds kocht bij Uterqüe, ik ben er nog altijd super tevreden over!



10. Als laatste, show een foto van (een deel van) je stash!
Jij je zin: show één foto(!) van (een deel van) je stash. Bij voorkeur de producten die je het meest gebruikt, of het soort product waar je echt niet zonder kan(en dus ook héél veel van hebt).




De inhoud van die witte beautycase zie je hier...
































In mijn badkamer staan de producten die ik dagelijks gebruik en ook producten die in een testfase zitten. Ik hou van afwisseling en probeer graag nieuwigheden uit.
























De stockruimte...
























En nog meer stockruimte! Deze doosjes zijn speciaal voor mijn nagellakken, een collectie die steeds uitgebreider wordt.


Vinden jullie de tag leuk, neem hem dan zeker over!




9 reacties

  1. Ik denk dat ik hem misschien wel overneem (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke tag! ik ga hem denk ik later wel overnemen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stash ! Jammer van je Chi stijltang, toch een dure aankoop he :-) Hopelijk geraak je hem gauw es kwijt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Jammer dat je je chi niet zo fijn vind. Die ikea-dozen zijn erg handig he, mijn lakjes zitten er ook in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om lezen! Hopelijk vind je snel een koper voor je Chi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te lezen :) Spijtig van je Chi tang. Ik heb er ook één en zou absoluut niet meer zonder kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen!! En helemaal leuk om eens een kijkje te kunnen nemen in je stash! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag, ik neem hem misschien ook wel over.

    BeantwoordenVerwijderen