Must visit: Senteurs d'Ailleurs Brussel!

woensdag, augustus 03, 2011











































Voor de meest exclusieve merken in beautyland hoef je voortaan niet meer naar het buitenland. Sinds kort vind je aan de Place Stéphanie, ook wel bekend als dé prestigieuze shoppingbuurt van Brussel de totaal nieuwe luxe parfumerie Senteurs d'Ailleurs.

Een nog groter pand met een nog ruimere keuze aan de meest exclusieve merken zoals L'Artisan Parfumeur, The Different Company, Aesop, La Mer, Dyptique, Laura Mercier en Eve Lom om er maar enkele te noemen.







Exclusief en ook wel het paradepaardje is de Jo Malone-corner, een shop-in-the-shop waar echte parfumliefhebbers zeker hun gading vinden!





Naast een parfumafdeling biedt Senteurs d'Ailleurs natuurlijk ook heel wat ruimte voor cosmeticamerken. Zo is er de skin bar en de boetiek-ruimte die helemaal gewijd is aan verzorgingsproducten van de merken Kiehl's, La Mer, Dermalogica en een Make-Upruimte waar je tercht kan voor technische tips of een persoonlijk kleuradvies van het merk Laura Mercier.




Ook de mannen worden bij Senteurs d'Ailleurs niet vergeten. De barbiersruimte is er speciaal voor hen, want ook zij besteden graag aandacht aan hun uiterlijk!

De Nail Bar staat dan weer garant voor een aantrekkelijk en elegant kleurenaanbod van Essie nagellakken én je kan er terecht voor een professionele nagelverzorging!














































Wat denken jullie ervan? Zijn jullie van plan om binnenkort bij Senteurs d'Ailleurs langs te gaan?

Hoog op mijn verlanglijstje staat de populaire cleanser van Eve Lom, die wil ik absoluut eens proberen, al vrees ik dat ik eerst mijn spaarrekening flink zal mogen bijspekken!



Senteurs d'Ailleurs
Stefaniaplein 1A
1050 Brussel



2 reacties

  1. wow...ziet er fantastisch uit!
    Ik ga zeker eens een kijkje nemen al ik in de buurt ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat op mijn lijstje om te bezoeken! :D

    BeantwoordenVerwijderen