Review: MAC Cremesheen Glass 'Afternude'

dinsdag, augustus 16, 2011







Sinds kort hebben ook de Cremesheen Glass lipglossjes van MAC hun weg naar mijn make-up tas gevonden. Ze geven de lippen een vleugje kleur, een ongelooflijke glans en voelen vooral heel comfortabel aan op de lippen.

Ideaal dus voor wie zijdezachte lippen met een vleugje kleur verkiest. Een kleurtje dat ik heel vaak draag is 'Afternude', een neutrale beige kleur met subtiele glittertjes. De kleur heeft wat weg van caramelsnoepjes en zo ruikt hij ook wel een beetje!





Dankzij de sponsapplicator kan je de lipgloss heel makkelijk aanbrengen. Een groot voordeel aan de Cremesheen Glass glossjes is dat ze niet kleven. Daardoor blijft de gloss misschien iets minder lang op zijn plaats zitten, maar doet elke lipgloss met crèmetextuur dat niet?






Op de lippen geeft 'Afternude' een heel mooi resultaat. De subtiele glittertjes zorgen voor een zachte schittering die de lippen ook een beetje voller lijken te maken. Heb je iets minder gepigmenteerde lippen dan zal de kleur er waarschijnlijk wat donkerder uitzien.





Swatch op de hand


























Cremesheen Glass 'Afternude' was helaas limited edition, check zeker de MAC-store voor de andere kleurtjes!
Prijs: 21 euro





6 reacties

  1. Altijd handig zo'n nudekleur die overal bij past !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awel, ik heb zelf een Cremesheen gehad, en hij was mooi, maar ik was er precies niet superwild van. Ik houd liever van de textuur van de gewone lipglasses.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BeautyLoves: Ooh, jammer! Ik hou wel van de crèmetextuur moet ik zeggen. ;)

    @Petra: Thanks girl! Ik maak er zo vlug mogelijk werk van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cremesheenglasses zijn echt fijn! Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen