Review: L'OCCITANE Lavande Bain Moussant en Gel Corps Massage

dinsdag, augustus 09, 2011



Tijdens de UPR Beauty Day van enkele maanden geleden kreeg ik deze twee badproducten met lavendelgeur van L'Occitane mee naar huis, een royale fles badschuim én een massagegel.

Dat ik een grote fan ben van lavendelgeur zullen jullie inmiddels wel al begrepen hebben denk ik, samen met rozengeur zijn dit mijn favoriete geurtjes voor in bad!







Heerlijk genieten van een ontspannend bad doe je met Bain Moussant Lavande, een badschuim op basis van lavendel uit de Provence die de huid zacht en soepel houdt. Genieten doe je zonder schuldgevoelens dankzij de grote halve liter-fles!







Ook na het bad mag de verwennerij nog even blijven voortduren! Hydrateren én masseren doe je voortaan met één product, Gel Corps et Massage Lavande. Ik ben vooral fan van de fijne geltextuur en natuurlijk ook de geur, die is echt heel aangenaam.

In tegenstelling tot andere massagegels kleeft deze niet. De gel laat geen sporen na en maakt de huid opnieuw soepel. Resultaat, een perfect ontspannen én gehydrateerde huid!











L'Occitane Lavande Bain Moussant
Prijs: 18 euro (500 ml)

L'Occitane Gel Corps et Massage
Prijs: 23 euro (200 ml)


Verkrijgbaar in alle L'Occitane winkels





5 reacties

  1. Klinkt zalig ! Lavendel is echt zo'n superontspannend geurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm lavendel ruikt zo lekker ! De producten lijken me echt wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen