Review: LANCÔME Doll Eyes mascara

vrijdag, augustus 12, 2011




Volle, lange en perfect gescheiden wimpers, het is de droom van elke vrouw!
Na de verschillende succesformules, Hypnôse Drama in 2009 en Hypnôse Precious Cells in 2010, komt Lancôme nu met een nieuw meesterwerkje, Hypnôse Doll Eyes.

Uniek aan deze mascara is de iconische borstel die het mogelijk maakt om elk wimperhaartje, zelfs de meest kleinste, te omhullen. De wimperhaartjes worden gemodelleerd, verlengd en perfect gescheiden.






Dankzij de 'Fiber Shine' formule die verrijkt is met nylonpoeder krijgen de wimpers een subtiele glans en geeft het 'Ultrastretch' complex een opzienbarend 'wimperextensie' effect! De wimpers zien er volumineus uit zonder ze te verzwaren.

Niet alleen het borsteltje is uniek, ook de waterval van rozenblaadjes die sierlijk op de mascarahuls prijkt, maakt van Hypnôse Doll Eyes een echt kunstwerkje!




Om het sensuele effect van Hypnôse Doll Eyes nog verder door te trekken werd voor het eerst een hypoallergeen parfum aan de mascara toegevoegd zodat elke applicatie een moment van puur plezier wordt!

Als trouwe fan van Lancôme mascara's, met in het bijzonder Precious Cells, kon het dan ook niet anders dan dat ik deze nieuwste telg zo vlug mogelijk wilde uitproberen.





Hier draag ik twee laagjes Lancôme Doll Eyes mascara, zonder dat ik vooraf een wimperkruller heb gebruikt. Ik ben heel tevreden met het resultaat, zoals jullie kunnen zien zijn mijn wimpers perfect gescheiden, gemodelleerd en ook een beetje langer! Door de soepele formule kan je makkelijk een derde laagje aanbrengen voor nog meer volume.

Het beloofde valse wimpereffect is een beetje uitgebleven maar daar zullen die fijne wimpers van mij wel voor iets tussen zitten!

De subtiele bloemengeur die de mascara bevat is een fijn extraatje maar hoeft niet echt voor mij.








Pluspunten: 

- verlengt de wimpers mooi
- zorgt voor perfect gescheiden wimpers
- mooie verpakking
- geschikt voor gevoelige ogen



Minpunten:

- de aanwezige bloemengeur kan voor sommigen storend zijn
- enkel verkrijgbaar in de kleur zwart



Conclusie:

Een heel fijne mascara die de wimpers verlengt, modelleert en perfect scheidt. De zachte textuur laat toe om het volume op te bouwen zonder klonteren. Ik ben fan!




Lancôme Hypnôse Doll Eyes mascara is vanaf augustus 2011 verkrijgbaar in de parfumerie
Prijs: 29,98 euro




6 reacties

  1. Ooh klinkt wel fijn. Als mijn no buy over is ( binnen hier en een miljoen jaar), probeer ik hem misschien wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit, en rozengeur? mmm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super, ik ga hem eens proberen denk ik alleen kleur zwart en bloemen geur zijn voor mij écht geen probleem!

    zullen we elkaar volgen?
    ik volg jou nu wel iniedergeval.

    liefs joyce.
    joycfashion.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EYECANDY! Denk dat ik die ook maar is moet proberen, alleen al om de verpakking zou ik het doen haha.

    Leuke blog heb je!

    xoxo
    Rissa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mascara is ook in de kleur bruin verkrijgbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marloes: Hier in België heb ik hem enkel nog maar in het zwart gezien, misschien is hij elders in meer kleuren verkrijgbaar. ;)

    BeantwoordenVerwijderen