Review: KNEIPP Douche Jasmijn & Argan

donderdag, augustus 25, 2011























Steeds meer en meer mensen kiezen voor natuurlijke verzorgingsproducten.
Kneipp, pionier in natuurlijke en biologische verzorgingsproducten, pakt binnenkort uit met een gloednieuwe lijn 'natuurcosmetica' op basis van 100% natuurlijke, verzorgende werkstoffen. De nieuwe lijn bevat een douchegel, huidolie en bodylotion en dragen het NATRUE-label, een internationaal keurmerk voor natuurproducten dat garant staat voor een natuurlijk en authentiek product.

De producten uit de nieuwe lijn 'natuurcosmetica' werden ontwikkeld en getest door dermatologen en zijn vrij van minerale oliën, siliconenoliën, zeep en conserveringsmiddelen waardoor ze zelfs door de meest gevoelige huid worden verdragen.
























Ik ben al langer fan van Kneipp, vooral de badbruistabletten en douchegels vind ik heerlijk! En met de komst van de Douchecrème met Jasmijn & Argan uit de nieuwe 'natuurcosmetica'-lijn lijkt het erop dat ook deze douchecrème zijn plaatsje in de badkamer heeft veroverd!















































De geur van de Jasmijn & Argan-douchecrème is ideaal om na een drukke dag weer helemaal tot rust te komen. Jasmijn zorgt voor de exotische toets en werkt ontspannend, terwijl de Marokkaanse arganolie de huid zacht en soepel maakt.

Ik kan deze douchecrème zeker iedereen aanraden! Hij ruikt zalig en maakt mijn huid lekker zacht. Een leuk extraatje is het muntextract dat het product bevat, wat zorgt voor extra verkoeling tijdens warme dagen!




















Douchecrème's schuimen doorgaans een pak minder dan douchegels vanwege de verzorgende bestanddelen en drogen de huid ook minder uit vind ik. Hou je van veel schuim dan kan je de douchecrème best met een douche puff gebruiken!





Zijn jullie ook zo'n fan van Kneipp-producten?



Kneipp Douche Jasmijn & Argan is vanaf september 2011 verkrijgbaar bij de apotheek.
Prijs: 5,99 euro (200 ml)




8 reacties

  1. Ik ben ook absoluut fan van Kneipp-producten, ben ook zeker benieuwd naar deze douchecrème.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zeker fan! Zalig om 's avonds te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oma had daar altijd badzout van staan :d Zelf heb ik enkel nog maar olie voor in een voetbadje uitgeprobeerd van Kneipp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Kneipp heb ik al een aantal producten maar nog geen doucheproduct. Misschien toch maar eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen