Review: CHANEL Stylo Yeux Waterproof 'Cassis'

dinsdag, augustus 30, 2011





























Ik ben een grote fan van gel eyeliners. Die blijven niet alleen mooi op hun plaats zitten, ze zijn ook in heel wat kleurtjes verkrijgbaar. Het enige nadeel dat ik bij gel eyeliners heb - zeker 's morgens als het snel moet gaan - is dat het wat extra tijd in beslag neemt om een perfect fijn lijntje te trekken. Dus ging ik op zoek naar een waardig alternatief dat lang houdt én snel in gebruik is!




De verkoopster bij Ici Paris XL toonde mij de Stylo Yeux Waterproof van Chanel, een waterproof eyelinerpotlood met een handig slijpertje dat je ogen in één simpele beweging van een strak lijntje voorziet! De grootste troef van de Stylo Yeux Waterproof is ongetwijfeld zijn lange houdbaarheid en ook wel de prachtige kleuren waarin het potlood verkrijgbaar is.
























Ik koos voor de kleur 'Cassis', een prachtige kleur die bruingroene ogen extra laat schitteren. Eenmaal aangebracht lijkt de kleur helemaal niet paars maar eerder een zacht zwart met donkerpaarse ondertoon. De kleur zat al goed, nu nog afwachten of dit eyelinerpotlood echt zo'n hechtkracht had als werd beloofd.




En ja hoor, tegen 's avonds zit mijn eyelinerlijntje nog steeds netjes op z'n plaats! Een heel klein beetje vervaagd maar dat heb ik wel vaker als ik geen oogschaduwprimer heb gebruikt. De Stylo Yeux Waterproof scoort dus heel hoge punten op vlak van houdbaarheid.

Na verloop van tijd wordt de potloodpunt een beetje minder scherp maar dankzij het kleine slijpertje, dat zich achteraan het potlood bevind, maak je met dit potlood zo weer een perfect strak lijntje!
























Sinds ik de Stylo Yeux Waterproof in mijn bezit heb, heb ik niet meer omgekeken naar mijn gel eyeliners, zo tevreden ben ik erover! Ik had eigenlijk nooit gedacht dat een eyelinerpotlood zo goed kon blijven zitten!





Pluspunten:
- blijft lang op zijn plaats zitten
- prachtige kleuren
- makkelijk in gebruik
- waterproof
- handig ingebouwd slijpertje
- geschikt voor gevoelige ogen

Minpunten:
- geen


Conclusie:
Een handig eyelinerpotlood dat makkelijk in gebruik is en verkrijgbaar in tal van mooie kleuren. Het potlood kan je makkelijk overal mee naartoe nemen, ook op vakantie. Geen geknoei met kwastjes en potjes!



Chanel Stylo Yeux Waterproof is verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 22,85 euro



3 reacties

  1. Hele mooie kleur, zo eens iets anders dan het standaard zwart of bruin. Het slijpertje is idd heel handig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, net iets anders dan die typische eyeliner kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg zin om hem ook uit te proberen....

    BeantwoordenVerwijderen