REN: Starter Kit for Normal Skin

maandag, augustus 01, 2011























Na mijn uiterst positieve ervaringen met de bodyscrub en douchegel van het merk REN, waar jullie heel binnenkort een review van mogen verwachten, ging mijn interesse natuurlijk ook naar hun skin care producten

Om met het merk op een voordelige manier te kunnen kennismaken bedacht REN de Starter Kit, een leuk setje met vijf travel size producten aangepast aan ieders huidtype.





De Starter Kit bevat alle REN musthaves om je huid te doen stralen, zowel thuis als op vakantie en is verkrijgbaar in vijf verschillende variëteiten.

- Dry Skin
- Sensitive Skin
- Normal Skin
- Combination Skin
- Blemish Prone Skin
























Ik was in de winkel een beetje aan het twijfelen tussen de Starter Kit voor een gevoelige huid of die voor een normale huid en aangezien de producten in het setje voor de normale huid mij meer aanspraken, ben ik voor die gegaan. De Starter Kit voor de gevoelige huid gaat dan wel een volgende keer mee in het mandje want die wil ik zeker ook nog eens uitproberen!


























De REN Starter Kit voor een normale huid bevat:

- Rosa Centifolia Facial Cleansing Gel (25 ml)
- Vita-Mineral Radiant Day Cream (15 ml)
- Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum (15 ml)
- Frankincense & Boswellia Serrata Revitalising Night Cream (15 ml)
- Glycolactic Skin Renewal Peel Mask (15 ml)


Een mooi en voordelig setje als je het mij vraagt, ideaal ook als je de producten eens wil uitproberen zonder daarvoor grote sommen voor neer te tellen!








REN Starter Kit for Normal Skin is verkrijgbaar bij Instant Spa
Prijs: 30 euro (85 ml)




6 reacties

  1. Zo'n starterkit is wel interessant. Ideaal om de producten een uit te testen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd! En is idd interessant dat ze starterkits verkopen, zo kan je ze allemaal proberen zonder direkt de volledige prijs te moeten betalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interessant kitje! De prijs valt ook goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze al allemaal uitgeprobeerd behalve die cleanser. Veel succes met dat omega 3 serum, kan een raar geurtje hebben. Dat glycolactic masker is geweldig, maar van de vita mineral daycream was ik minder tevreden. Voelt wat uitdrogend aan voor mij terwijl de nightcream ook een geur had die me doet denken aan een begrafenis keer op keer >>
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar het setje voor de gevoelige huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, interessant.
    Ik heb zelf geen gevoelige huid, maar een goede vriendin van mij wel. Het lijkt me wel heel leuk om als cadeau te geven ! :D

    BeantwoordenVerwijderen