...Purple!

dinsdag, augustus 23, 2011































Ook de komende winter zien we heel veel paars passeren bij tal van make-upmerken! Paarse oogmake-up is niet alleen prachtig bij groene of bruine ogen, een eyelinerlijntje in auberginekleur of pruimkleur staat zo goed als iedereen en geeft ook een veel zachtere blik dan zwart.






















Nieuw in mijn collectie - en helemaal in love! - is deze Stylo Yeux Waterproof 'Cassis' van Chanel. Een handig eyelinerpotlood dat makkelijk een ganse dag op zijn plaats blijft zitten. Review komt eraan!


























Deze oogschaduw van Bobbi Brown hadden jullie hier onlangs al zien voorbijkomen, ik kocht hem samen met nog enkele andere BB-items tijdens een shopdagje in Rijsel. Check het artikel hier!

'Heather', zo noemt de kleur, is voor mij de perfecte paarse crease kleur. Niet te blauw, niet te grijs en niet te bruin, perfect dus!






Voor wie graag in dezelfde kleurenfamilie blijft en ook zijn nagels van een paars tintje wil voorzien, kan kiezen voor Le Vernis 'Paradoxal' van Chanel. Deze prachtige paarse, taupekleur komt uit de Chanel wintercollectie van vorig jaar maar is eigenlijk nog steeds een echte musthave!








Bobbi Brown Eye Shadow 'Heather': 22 euro
Chanel Stylo Yeux Waterproof 'Cassis': 22,85 euro
Chanel Le Vernis 'Paradoxal': 21,86 euro



Bobbi Brown vind je nog tot en met 31 augustus 2011 in de Surprise Summer Shop in Knokke. Daarna krijgt het Amerikaanse cosmeticamerk een eigen stek in Brussel!

De producten van Chanel zijn verkrijgbaar bij de parfumerie.






7 reacties

  1. Die producten zou ik zo ook kopen. Paars is zo'n mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie make upjes!! De oogschaduw lijkt me heel mooi voor in de crease!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kies zelf eigelijk nooit voor paars, maar dit zijn wel heel mooie producten. misschien maar eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen