NOTD: Essie Too Too Hot

donderdag, augustus 11, 2011






Too Too Hot van Essie is weer zo'n nagellakkleurtje waar ik maar niet genoeg kan van krijgen. De afgelopen dagen was het dan ook veelvuldig op mijn nagels terug te vinden.

Essie omschrijft Too Too Hot als een 'sizzling rich red coral' en daar ben ik het absoluut mee eens! Toen ik enkele maanden geleden voor het eerst de promofoto's zag dacht ik dat Too Too Hot de zoveelste rode nagellakkleur ging zijn maar eenmaal in de winkel werd ik er meteen verliefd op.


































Hier draag ik twee laagjes Essie Too Too Hot, een eerste laag dekt niet volledig dus is een tweede laag zeker een must. Het lakje droogt snel en ziet er ook zonder topcoat mooi en glanzend uit!

Gemiddeld kan ik zo'n vier dagen genieten van deze mooie kleur, daarna wordt het tijd om hem eraf te halen. Al denk ik dat ik daar gerust nog een dag of twee zou kunnen aan toevoegen mits een goede topcoat.



























Wat vinden jullie van de kleur, hot or not?




Essie Too Too Hot is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa, Cosmeticary en Beauty Queen





8 reacties

  1. Hele mooie kleur. Rood staat altijd zo chique vind ik. En die Essie lakjes zijn ook gewoon zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk snoepachtig rood kleurtje
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Het is zo'n beetje glossy nagellak, of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oops, anonieme reactie is van mij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @BeautyLoves: Hij heeft een cream finish maar ik heb de indruk dat hij precies iets dunner is en meer glanst dan mijn andere Essie-lakjes. ;)

    BeantwoordenVerwijderen