NOTD: CIATÉ My Fair Lady

zaterdag, augustus 27, 2011




Herinneren jullie je nog het Ciaté nagellakje dat een tijdje geleden gratis bij het tijdschrift Marie-Claire stak? Vandaag heb ik hem voor het eerst aangebracht en ik ben er echt wel tevreden van! Niet alleen het flesje is heel mooi, ik vind dat de kleur er ook best mag wezen!

Hij doet me een beetje denken aan Topless & Barefoot van Essie, alleen vind ik deze een stuk makkelijker om te lakken. Bij Topless & Barefoot had ik nogal problemen om een egale finish te krijgen maar dit Ciaté-lakje lakt als een droom!
























Een eerste laagje is vrij transparant maar met een tweede laag bekom je een mooie egale kleur zoals hierboven. Voor mij is dit de perfecte nude nagellak die heel heel mooi past bij mijn huidskleur.


























Het kwastje is vrij kort een breed waardoor het lakken heel vlot verloopt. De droogtijd valt zeer goed mee en glanst ook zonder topcoat! Of My Fair Lady van Ciaté lang mooi blijft op de nagels kan ik jullie helaas nog niet vertellen, daarvoor moet ik hem nog wat langer gebruiken.























Wat vinden jullie van de kleur?


Wie dit lakje van Ciaté nog wil scoren neemt best een kijkje bij de plaatselijke dagbladhandel, bij het septembernummer van het tijdschrift Marie-Claire (UK) krijg je namelijk dit lakje er gratis bovenop! Snel zijn is de boodschap!




5 reacties

  1. Ik ben er ook blij mee! Voor mij is hij doorzichtiger dan Topless & Barefoot, doet mij een beetje denken aan Jade Rose van Chanel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!!!

    http://www.bloggen.be/projectbeautyandfashionbysl/

    BeantwoordenVerwijderen