NOTD: CHINA GLAZE 'Shocking Pink' (neon)

vrijdag, augustus 19, 2011





Nagellakkleurtjes zoals deze reserveer ik gewoonlijk voor een uitje aan het zwembad of op vakantie. Aangezien er morgen een dagje aan zee op de planning staat, én ik twee weekjes vakantie heb (het moment waarop ik al eens graag gek doe) heb ik gekozen voor 'Shocking Pink' een roze neonkleur van China Glaze.

Niet alleen mooi op de handen maar ook prachtig op gebruinde voetjes!






Voor al degene die destijds het populaire neonroze lakje 'Flirty Fuchsia' van Essie hebben misgelopen is 'Shocking Pink' van China Glaze zeker een goede dupe! 'Shocking Pink' van China Glaze is misschien iets feller en minder mat dan Essie's Flirty Fuchsia maar de verschillen zijn echt minimaal.





Het lakje brengt makkelijk aan (zoals we van China Glaze ook wel gewend zijn) en droogt bijzonder snel. Wil je de diepe felle kleur zoals in het flesje dan zijn twee laagjes zeker een must! De kleur geeft een semi-mat resultaat (welke ik eigenlijk wel het mooist vind bij zo'n kleuren), verkies je toch een hoogglans dan breng je nog een glanzende topcoat aan.








You like it?



China Glaze 'Shocking Pink' is verkrijgbaar bij Cosmeticary
Prijs: 10, 50 euro



7 reacties

  1. Héél mooie kleur ! Staat idd goed bij je gebruinde huid. Het zou niets voor mij zijn, my middle name is spook :d, geen tintje te bekennen, hihi. Fluokleurtjes zijn altijd zo vrolijk en idd ideaal voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, je lijkt zo bruin! Ik smeer alvast nog een beetje zelfbruiner tegen 2 september :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur voor 's zomers (als je mooi bruin ziet) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow flashy! Maar idd heel mooi bij een gebruinde huid!

    BeantwoordenVerwijderen