INSIDE MY MAKE-UP BAG

maandag, augustus 08, 2011

Net zoals de inhoud van mijn handtas regelmatig verandert, verandert ook de inhoud van mijn make-up tas. Dit tasje vergezelt me dagelijks en heeft ondertussen een vaste plaats in mijn handtas. Het bevat naast enkele basic producten ook enkele producten die mij, ondanks het slechte weer, toch nog een beetje een zomergevoel geven.

















Helemaal verliefd ben ik op deze twee lipglossjes van MAC! Wie ooit de Cremesheen Glass al heeft geprobeerd weet dat deze glossjes makkelijk aan te brengen zijn en heel comfortabel aanvoelen.

Momenteel gebruik ik de kleurtjes 'Afternude' en 'Subtropic', twee prachtige neutrale kleurtjes waar je meteen blij van wordt! 'Afternude' is een prachtig beige met subtiele glittertjes terwijl 'Subtropic' iets opvallender is. Het vleugje koraal maakt van deze kleur een echt zomerkleurtje!

















Ook de Lip Treatment van MAC mag in mijn make-up tas niet ontbreken. Zomer of winter, maakt niet uit, deze verzorgende stick gaat altijd met me mee!
Wil je graag de review nog eens lezen, klik dan hier.



De afgelopen maanden heb ik heel wat leuke producten ontdekt, denk maar aan het Studio Careblend/Pressed Powder van MAC. Ik gebruik dit poeder nu al een hele tijd, mét succes en heb sindsdien geen andere meer aangeraakt!

Als het zonnetje het laat afweten dan zorgt het Bronzing Powder van The Body Shop wel voor een zomers tintje. Love it! 

Dé mini Stippling Brush 187 van MAC, onmisbaar voor een egaal resultaat!


















De Touche Eclat van Yves Saint Laurent hoef ik jullie waarschijnlijk niet meer voor te stellen. Dit gouden toverstafje in kleur n° 2 maakt al jaren deel uit van mijn make-up stash!

Een wimperkruller, ik kan niet meer zonder! Deze van Shu Uemura is echt de enige die mijn wimpers mooi krult zonder ze te beschadigen, een echte aanrader dus!

Helemaal nieuw is de Hypnôse Doll Eyes mascara van Lancôme. Ik ben deze mascara nu al enkele weken aan het gebruiken en hij bevalt mij prima!

Een review over deze mascara volgt zeker!





Wat nemen jullie zoal dagelijks mee?




12 reacties

  1. Leuke spulletjes en het tasje is zo mooi ;-) Ik neem meestal de lipstick/gloss mee die ik die dag draag. Wanneer ik een volledige dag op pad ben gooi ik er ook nog de Touche Eclat bij, een oogpotloodje en een bronzer :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie producten :D ik heb vaak alleen een lipstick en een potje vaseline bij ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje en leuke inhoud! Ik heb voornamelijk lipproducten mee, handcrème en een spiegeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne producten! Ik neem lipgloss (ok, enkele ;-)) lippenbalsem, handcrème, spiegeltje, oogdruppels,... mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en handige blog!
    Ik heb áltijd een spiegeltje en mascara bij me hihi.

    Neem een kijkje op mijn blog www.letsgofreakingcrazy.blogspot.com

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes, die cremesheens zien er heel goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo een mooi tasje!!
    En leuke producten, die lipglossjes zien er zo mooi uit!!
    Ik neem mee een concealer, blushstick, een oogpotloodje en wat lipproducten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik neem ook altijd zoveel mee :o)
    Behalve de wimperkrultang dan :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie producten, de cremesheens heb ik nog niet geprobeerd maar zien er echt zo mooi uit. Wordt misschien ook eens tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi make-up tasje, en leuke producten! ik baal er echt van dat er geen mac-store dichtbij is :(
    Ooit zal ik eens naar een mac store haha.

    Joun foto's zijn gewoon eyecandy haha!

    BeantwoordenVerwijderen