Marie Claire UK + Freebies!

maandag, augustus 15, 2011


































Lezeressen van het modetijdschrift Marie Claire (UK edition) worden deze maand weer extra verwend. Deze keer doen ze dat met een full size nagellakje van Ciaté en een travel size Dove Intensive Repair Conditioner!

Ik had de schattige nagellakflesjes van Ciaté natuurlijk wel al vaker gezien maar nog nooit gebruikt (shame on me). Toen ik afgelopen vrijdag deze leuke aanbieding in de tijdschriftenwinkel zag liggen heb ik geen moment getwijfeld en zo ging het eerste Ciaté-lakje mee naar huis!





Er is keuze uit twee prachtige kleuren, My Fair Lady (nude) en Wait Until Dark (donkerpaars) en zoals jullie wellicht al konden raden ben ik voor de lichte kleur gegaan. Kan je echt niet kiezen dan neem je ze voor het miniprijsje van 7 euro gewoon allebei mee naar huis, niet?





Wie het septembernummer van Marie Claire (UK), samen met de Dove conditioner en het Ciaté-lakje in huis wil halen zal snel moeten zijn want het aantal is beperkt!




5 reacties

  1. Oeeeh, da's nog eens een idee! Da's niet echt een breuk in mijn no-buy, want ik koop tenslotte een tijdschrift :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @BeautyLoves: Haha, daar ben ik het helemaal mee eens! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een goed idee ! Ik wil ook wel zo'n lakje :d, morgen papa naar de krantenwinkel sturen, hihi :d

    BeantwoordenVerwijderen