Winactie: MYTHIC OIL L'Oréal Professionnel! - AFGESLOTEN

vrijdag, juli 08, 2011

































L'Oréal Professionnel heeft sinds kort met MYTHIC OIL een nieuwe topper uitgebracht! Deze unieke olie die is geïnspireerd op Oosterse schoonheidsrituelen, is een ware verwennerij voor alle haartypes, zelfs fijn haar! Dat ik alvast tevreden ben over dit nieuwe product konden jullie gisteren al lezen. Klik hier voor het artikel.

De textuur van MYTHIC OIL is licht en tegelijk intens voedend en kan gebruikt worden voor verschillende doeleinden.

- Als 'blow dry olie', aan te brengen alvorens het haar te brushen. 
- Als 'finish', om het haar te doen glanzen, te verzachten en te beschermen tegen kroes.
- Als 'kleurbooster' tijdens een professionele kleuring bij de kapper.


En ik heb goed nieuws! Ik mag van L'Oréal Professionnel 5 lezeressen gelukkig maken met een flesje MYTHIC OIL zodat jullie dit fantastische product zelf kunnen ervaren! Wedden dat jullie het even geweldig gaan vinden als ik?


Wil jij graag kans maken op een flesje MYTHIC OIL?

- Word fan van L'Oréal Professionnel of like deze pagina op facebook
- Stuur een mailtje naar beautyblog.eva@gmail.com met jouw gegevens zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt en vertel mij waarom jij dit product moet winnen!



Deze wedstrijd loopt t.e.m. 17 juli 2011 (23u.59) en is helaas enkel toegankelijk voor Belgische lezeressen. Veel succes iedereen!



Meer informatie over MYTHIC OIL en de andere L'Oréal Professionnel producten vind je hier.



6 reacties

  1. Wat een leuke winactie!
    Ik heb spijtig genoeg (nog) geen facebook, dus ik kan hier niet aan meedoen.
    Maar ik wil diegenen die wel meedoen veel succes wensen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit moet ik echt winnen:o
    mijn haar kan het zeker gebruiken:) ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem al, leuke winactie! Succes aan de anderen!

    BeantwoordenVerwijderen