Weekend shoplog: Instant Spa!

donderdag, juli 14, 2011




Er zijn zo een paar winkels waar ik me tijdens het shoppen helemaal kan laten gaan. Neem nu Instant Spa, een echte aanrader voor elke beauty addict! Hier vind je naast de ontelbare kleurtjes nagellak van OPI en Essie ook enkele geliefde skincare merken zoals Dermalogica en REN.

Vooral naar het merk REN, dat nog maar sinds enkele maanden bij Instant Spa verkrijgbaar is was ik behoorlijk benieuwd. Ik had er al veel goede dingen over gehoord en gelezen en toen ik afgelopen zaterdag de producten in mijn handen kreeg was ik verkocht! Deze producten ruiken gewoon ongelooflijk goed!





REN staat bekend voor zijn doeltreffende en zuivere producten met bio-actieve ingrediënten. Zo zijn alle producten vrij van parabenen, sulfaten, synthetische geur- en kleurstoffen en siliconen wat ik met mijn gevoelige huid zeker weet te waarderen.






Uit het Body gamma koos ik twee bad- en douchegels uit, Seaweed and Sage en Lavender and Bergamot. Ik heb ze ondertussen allebei uitgeprobeerd en kan jullie nu al zeggen dat ze zalig zijn! De volgende keer gaan ook de Neroli and Grapefruit Body Wash én Morrocan Rose Otto Body Wash mee in het winkelmandje!
































Ook lichaamsscrubs worden hier ten huize Eva gretig in gebruik genomen, zeker nu tijdens de zomermaanden! Deze Guérande Salt Exfoliating Body Balm met de geur van pepermunt, basilicum en rozemarijn ruikte zo lekker dat ik niet anders kon dan deze mee te nemen!




Uit Essie's nieuwste nagellakcollectie Braziliant, was ik eigenlijk niet van plan iets mee te nemen maar toen ik de lakjes zag staan werd ik meteen verliefd op deze, Too Too Hot!




Een prachtige koraalrode kleur die de komende zomermaanden heel vaak te zien zal zijn op mijn nagels! Love it!
























Zijn jullie ooit al eens langsgeweest bij Instant Spa?







Instant Spa Antwerpen
Schrijnwerkersstraat 12
2000 Antwerpen


Instant Spa Leuven
Bondgenotenlaan 84
3000 Leuven



11 reacties

  1. Super shoplog!!! Dinsdag ga ik eerst naar Amsterdam en daarna ga ik me laten gaan bij Instant Spa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al wel gehoord van het merk maar heb het zelf nog niet getest. Het klink veelbelovend? Denk dat ze mij ook eens bij Instant Spa mogen verwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes, ik heb ook al veel over ren gehoord maar nog geen kans/tijd gehad om het te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een mini Ren-scrub gehad en die rook ook zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geshopt!! Zien er fijne producten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuke spulletjes heb je gekocht!!
    Ik krijg altijd zo'n zin om te gaan shoppen na het zien van je shoplogs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben al superlang benieuwd naar de producten van REN en nu ik je shoplog lees heb ik nog meer zin om mij eens goed te laten gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke shoplog, ik vind die nagellak wel een leuk kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke shoplog. Ik gebruik al 6 maanden de dagcreme van Ren en ik ben er enorm tevreden over. Echt zalig voor mijn droge huid.
    Ik kijk al uit naar je reviews over de andere producten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het ziet er aanlokkelijk uit...ben benieuwd naar je reviews

    BeantwoordenVerwijderen