Review: DOVE Deeply Nourishing douchecrème

vrijdag, juli 29, 2011


Hier bij Eva's Beautyblog houden we van een beetje luxe, ook onder de douche!
Mijn vereisten voor een goede douchecrème zijn onder meer een lekkere geur en zachtheid voor de huid. De verpakking van de nieuwe Dove douchecrème mag dan misschien niet meteen dat grote luxegevoel uitstralen, het is vooral de inhoud die mij heeft weten verrassen.

Nieuw in het douchegamma van Dove is de Deeply Nourishing douchecrème, een douchecrème die dankzij de unieke technologie NutriumMoisture helpt bij de opbouw en het behoud van een mooiere, gladde en zachte huid.

























Klassieke douchecrèmes zijn niet altijd even mild voor de huid, vaak veroorzaken ze een droge huid omdat ze tijdens het reinigen de bovenste huidlaag beschadigen wat het natuurlijke vocht in de huid vermindert.

Dankzij de unieke werking van NutriumMoisture™ die stearinezuur combineert met vochtinbrengende ingrediënten wordt de huid in alle zachtheid gereinigd en gehydrateerd.




























Als je met de Deeply Nourishing douchecrème onder de douche gaat zal je merken dat er niet veel schuim aan te pas komt. En dat is allemaal dankzij de zachte formule die boordevol voedende ingrediënten zit!

Tip: Gebruik de douchecrème in combinatie met een douche puff, zo verkrijg je net iets meer schuim!







Mij heeft Dove in elk geval weten te overtuigen! Sinds ik de Deeply Nourishing douchecrème gebruik, voelt mijn huid veel zachter en gladder aan en heb ik minder last van droge benen. Ik ben er zo tevreden van dat ik ondertussen al een nieuw exemplaar heb aangekocht!

Een heel fijn product dat zeker alle aandacht verdient!




Dove Deeply Nourishing douchecrème
Prijs: 3,09 euro (250 ml) en 5,29 euro (500 ml)




1 reacties

  1. Ja, zeker een fijn product! Mijne is bijna op en ik zal er zeker een nieuwe kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen