Review: THE BODY SHOP Honey Bronze!

donderdag, juli 28, 2011




Als de zon het even laat afweten en je hebt nood aan een extra boost, dan zijn er verschillende manieren om je weer op te peppen! Of je boekt een trip naar New York, waar het momenteel zo'n goeie dertig graden is, of je kan één van The Body Shop's nieuwste bronzing producten uit de Honey Bronze collectie uitproberen!

Ik koos voor de laatste, meest budgetvriendelijke optie al zou ik een tripje naar The Big Apple ook wel zien zitten!





Voor de bronzing producten uit de Honey Bronze collectie heeft The Body Shop ervoor gekozen om het magische ingrediënt honing te gebruiken. Samen met bijenwas staat honing bekend om zijn buitengewone vochtregulerende eigenschappen en om zowel jouw huid als de bijtjes een plezier te doen, zijn deze Community Fair Trade-ingrediënten afkomstig van traditionele bijenteelt.

Op die manier wordt op verantwoorde wijze de bijenpopulatie in stand gehouden en gerespecteerd én kunnen we het hele jaar door van een zomers tintje genieten!

Honey Bronze bestaat uit een complete lijn van 5 producten waaronder het Bronzing Powder en een Shimmering Dry Oil.
























Het Honey Bronze Bronzing Powder is met zijn prachtige honingraatstructuur een echt hebbeding! Het matte poeder heeft een zeer fijne textuur waardoor het de huid van een mooi natuurlijk tintje voorziet. Ik heb kleur n°2 en dat is eigenlijk een perfecte match voor mijn lichte huidstint. De bronzer bestaat in 4 tinten dus er zit vast en zeker een kleur tussen voor jou.

HONEY BRONZE Bronzing Powder
Prijs: 14,50 euro























Een zachte en egale huid met een vleugje kleur, dat is wat Honey Bronze Shimmering Dry Oil voor je doet. De lichte, niet-vette bodyolie wordt makkelijk door de huid opgenomen en voorziet ze van een subtiele shimmer. De olie laat een tropisch geurtje na waar je uiteraard moet van houden. Prachtig op het decolleté én de benen!

























HONEY BRONZE Shimmering Dry Oil
Prijs: 25 euro



Eveneens verkrijgbaar:

HONEY BRONZE Bronzing Gel - Prijs: 14 euro
HONEY BRONZE Brilliance Powder - Prijs: 19,50 euro
HONEY BRONZE Lip Nectar (2 tinten) - Prijs: 14 euro



De producten uit de HONEY BRONZE collectie zijn verkrijgbaar bij The Body Shop en maken deel uit van het vaste assortiment.




4 reacties

  1. Ik vind het erg mooie producten! Die bronzer is ook nog wel wat voor mij, misschien wel een tintje donkerder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Shimmering Dry Oil. Vind het op zich mooi product maar vind dat het 1 groot nadeel heeft! Het gaat enorm af op kledij en dan vooral op witte kledij! Het was er gelukkig wel uit! De bronzing powder heb ik ook en daar ben ik super tevreden over ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten! Die bronzer heeft zo'n leuk printje! En ohja, dat tripje NY zie ik ook wel zitten hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen