Review: Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner

vrijdag, juli 22, 2011



De gel eyeliners van Bobbi Brown zijn ondertussen al goed gekend bij heel wat beauty addicts. Ze bestaan in de meest prachtige kleuren, zijn mooi gepigmenteerd én ze blijven goed zitten, geen wonder dus dat de Long-Wear Gel Eyeliner favoriet is van tal van celebrities!

De Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner is een gel eyeliner, vrij vergelijkbaar met de Fluidline Eye-Liner Gel van MAC. Op tal van blogs lees je vaak dat de Long-Wear Gel Eyeliner van Bobbi Brown ongelooflijk lang blijft zitten en dat kan ik alleen maar bevestigen.

De textuur mag dan misschien iets droger zijn dan bv. de smeuïge Fluidlines van MAC maar daar heb ik geen problemen mee. Mits je de eyeliner met de juiste kwast aanbrengt bekom je een mooi egaal en strak lijntje.


























Momenteel in de stash: Chocolate Shimmer Ink en Violet Ink. Ik vind ze allebei even mooi al gebruik ik Violet Ink iets vaker, die laat groene ogen nog meer stralen!




Zoals ik al zei is het juiste gereedschap van groot belang en dat geldt zeker voor kwasten! Ik heb enkele eyelinerkwasten waaronder deze twee. De Ultra Fine Eyeliner Brush van Bobbi Brown en de 208 Angled Brush van MAC.




Links zien jullie Violet Ink, rechts Chocolate Shimmer Ink.


Persoonlijk verkies ik de Ultra Fine Eyeliner Brush van Bobbi Brown omdat ik daarmee veel preciezer kan werken en omdat ik heb ondervonden dat de eyeliner al eens durft kruimelen wanneer je hem aanbrengt met de 208 Angled Brush van MAC. Uiteraard is dat een persoonlijke keuze en werkt de ene kwast voor de ene persoon al beter dan de andere.


Pluspunten:
- blijft lang zitten zonder te vervagen
- geurloos
- groot kleurenassortiment
- aangename textuur


Minpunten:
- (nog) weinig verkooppunten


Conclusie:
Het mooie kleurenassortiment en de lange houdbaarheid maken van deze eyeliner een echte topper! Ben je van plan om de Long-Wear Gel Eyeliner aan te schaffen, neem er dan gelijk ook de Ultra Fine Eyeliner Brush bij voor een nog mooier resultaat!


Bobbi Brown is exclusief verkrijgbaar bij de Surprise Summer Shop te Knokke!



Long-Wear Gel Eyeliner
Prijs: 22,50 euro

Ultra Fine Eyeliner Brush
Prijs: 26 euro



5 reacties

  1. Zien er goede gelliners uit! Toch maar eerst al mijn fluidlines opmaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier zo benieuwd naar. Ga het zeker ook eens aanschaffen als ik het ergens tegen kom.
    Je hebt me helemaal overtuigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK ben echt geen held in het aanbrengen van eyeliner :) Ik gebruik meestal gewoon een oogpotlood, daar kan ik wel mee overweg :)

    Het zien er wel supermooie kleuren uit. Vooral die paarse!

    BeantwoordenVerwijderen