Persvoorstelling Mythic Oil - L'Oréal Professionnel

donderdag, juli 07, 2011





Voor de persvoorstelling van L'Oréal's nieuwe haarverzorgingsproduct Mythic Oil, trok ik vorige week maandag naar Brussel om er met deze magische olie kennis te maken. Een voedende haarolie, geschikt voor fijn haar? Dat moest ik uiteraard zelf eens uitproberen.

Die dag was het ongelooflijk warm en meteen ook wel het ideale moment om te zien of Mythic Oil ook bij een temperatuur van meer dan 30°C mijn weerbarstige lokken de baas kon.




Een taxi bracht mij tot Zeïn Oriëntal Spa, een Oosters geïnspireerd wellnessoord waar ik na de productvoorstelling meteen kon genieten van een heerlijk deugdoende hals- en nekmassage! Totaal ontspannen mocht ik plaatsnemen in één van de comfortabele zeteltjes waar ik een heerlijke hoofhuidmassage kreeg, gevolgd door een persoonlijke Mythic Brushing.


MYTHIC OIL:
Het best bewaarde geheim van 's werelds beste kappers!

"Mythic Oil is een must die uitstekend geschikt is voor alle haartypes en elke porositeit. De olie geeft het haar wat het nodig heeft waardoor het van wortel tot punt goed verzorgd, zacht en glanzend aanvoelt en oogt.

Het is licht om aan te raken, ik houd van de geur en van de propere en natuurlijke look en touch. De olie is perfect om te gebruiken met steil- en krultang en is bovendien een uitstekende finish."

Fabien Provost
Artistiek Directeur Franck Provost








Mythic Oil is een revolutionaire olie waarin twee uitzonderlijke oliën van avocado-olie en druivenpit olie zijn samengebracht in een lichte textuur en kan zowel als een verzorgingsproduct en stylingproduct gebruikt worden. Het product is geschikt voor alle haartypes , waaronder ook fijne haren.



De sympathieke kapster van het L'Oréal Professionnel team wist mij te vertellen dat Mythic Oil een veelzijdig product is. Zo kan je flexibele, polyvalente haarolie op verschillende manieren gebruiken.

Als 'Blow Dry Olie' (thuis- en professioneel gebruik)
De verzachtende olie maakt het haar glad en zorgt ervoor dat de borstel als het ware door het haar glijdt en makkelijker te brushen is. Druk 2 tot 3 keer op het pompje en breng het product aan op de lenten en punten van vochtig haar. Laat een minuutje inwerken om vervolgens het haar te brushen.

Als 'finish' (thuis- en professioneel gebruik)
Om het haar te doen glanzen, te verzachten en duurzaam te beschermen tegen kroezen. Druk eenmaal op het pompje en breng aan op de lengten en punten.

Als 'kleurbooster' (professioneel gebruik)
Gemengd met Majirel tijdens een professionele kleuring zorgt de olie voor een intenser kleurresultaat en wordt het haar ook verzorgd.




Ik verliet de kappersstoel met ongelooflijk zacht en glad haar, zonder dat daar een stijltang aan te pas kwam en dat is toch wel uitzonderlijk! Meestal moet ik nadien nog eens met de stijltang erdoor om mijn haar perfect glad te krijgen maar nu was dat dus niet het geval. Mythic Oil is dus een echte aanrader voor wie zacht, glanzend en glad haar wil zonder te verzwaren!
































Mythic Oil is vanaf nu verkrijgbaar in alle L'Oréal Professionnel kappers
Prijs: 24,60 euro (125 ml)



2 reacties

  1. Wat een leuke persvoorstelling zeg, met hoofdhuidmassage!
    Waar moet ik mij inschrijven, haha. :D
    Die Mythic Oil lijkt me trouwens wel een goed product, is de eerste keer dat ik er iets over hoor, misschien toch iets om een keertje uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen