NOTD: Rituals 'Sweet Sapphire'

dinsdag, juli 19, 2011



Voor de Summer Look 2011 liet Rituals zich inspireren door een mediterrane zomer, denk maar aan een prachtig gouden zandstrand en azuurblauwe zee. Uit deze collectie komt de nagellak 'Sweet Sapphire', een mooi zomers kleurtje die elke zongebruinde huid laat stralen!

























De kleur vind ik heel mooi, die houdt zo een beetje het midden tussen lichtblauw en lichtgroen. Als je goed kijkt zie je ook de subtiele zilveren shimmer in het lakje, wat het een beetje speciaal maakt.





'Sweet Sapphire' mag dan wel een mooie kleur zijn, de kwaliteit heeft me toch een beetje teleurgesteld. Zo is het lakje een stuk vloeibaarder dan de andere lakjes die ik van Rituals gewoon ben. Ik vind het ook vrij moeilijk om een egaal resultaat te verkrijgen en twee, misschien zelfs drie laagjes zijn zeker nodig om tot een mooie dekking te komen. 






Een mooi maar iets lastiger lakje om te lakken dus!
Wat vinden jullie van de kleur?



Rituals 'Sweet Sapphire'
Prijs: 10,90 euro (10 ml)



3 reacties

  1. Jammer dat het niet zo fijn lakt! Ik had dus geluk met mijn kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat hij niet zo makkelijk aan te brengen is, maar verder vind ik het wel een superleuke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen