Marc by MARC JACOBS flats

dinsdag, juli 12, 2011























Jullie zagen ze vorige week al passeren in mijn Rijsel shoplog, deze schattige flats van Marc by Marc Jacobs. Normaal zijn platte schoenen niet zo mijn ding, geef mij maar een klein hakje van een cm of zes... Maar aan deze kon ik echt niet weerstaan en al zeker niet toen ik zag dat ze flink waren afgeprijsd!























Precies één paar stond er nog op het soldenrek van de schoenenafdeling bij Galeries Lafayette, en lucky me mijn maat! Na een vlugge pasbeurt stond het dan ook vast, met een korting van 50% gingen deze leukerds mee naar huis!





















Ze zien er niet alleen schattig uit, ze zitten ook super comfortabel moet ik zeggen! Mooi onder een kleedje of gecombineerd met een jeans.










































Een klein minpuntje dat ik kan geven is dat de flats uit rubber bestaan en daar ook wel een beetje naar ruiken maar dat is het dan ook. Verder zitten ze echt perfect en zijn ze makkelijk een ganse dag te dragen.

Ze hadden de MJ flats wel in een lederen uitvoering maar helaas niet meer in mijn maat, eigenlijk maar goed ook want anders had ik die misschien ook mee afgerekend!




Marc by MARC JACOBS flats
Galeries Lafayette






7 reacties

  1. Wauw, wat een soldenkoopje!!
    Ze zijn super cute, echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi: girly, maar niet kinderachtig, en je wordt er wellicht instant vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt super! Ik had er ook niet aan kunnen weerstaan :) Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen