Gold Fever!

woensdag, juli 20, 2011























Voor accessoires heb ik altijd al een zwak gehad, je kan dus gerust zeggen dat ik de afgelopen jaren al heel wat tasjes, schoenen, sjaals en riemen heb bijeenverzameld! En naarmate ikzelf ouder werd, werd ook het te besteden bedrag wat groter wat maakt dat mijn collectie steeds uitgebreider wordt!

Voor enkele stuks is er natuurlijk nog altijd plaats, zeker als die nog mooi zijn afgeprijsd! Het Gucci make-up tasje stond al een eeuwigheid op mijn verlanglijst en nu heb ik het eindelijk in mijn bezit.

























Check de leuke details!


























Uit Knokke bracht ik deze leuke schoenen mee. Ze hebben precies de juiste hoogte en de sleehak doet het mooi onder zowel een jeans als kleedje!

























Niet in solden maar wel met een ongelooflijk hebben gevoel is deze leuke sjaal. Ik werd op slag verliefd op de kleur en natuurlijk ook omdat hij superzacht is, al zal ik nog even moeten wachten om daarvan te kunnen genieten!


Gucci make-up bag - Sevens Gent
Shoes - Maury Knokke
Scarf Princess - Sketch Knokke




5 reacties

  1. Mooie schoenen, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke buit! Die sjaal is trouwens niet ongepast met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die sjaal krijg ik zin in de winter. Huuhhh???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een supermooie aankoopjes weeral!!
    Die schoenen lijken me zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke aankopen. Die schoenen en sjaal zie ik anders ook wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen