CHANEL N°5 Eau Première

donderdag, juli 21, 2011























Een nieuw parfum kiezen blijft voor mij nog altijd een moeilijke opgave. Uit de vele testertjes die je bij de parfumerie meekrijgt belanden de meeste bij mij gewoon in de vuilnisbak wegens, niets nieuws. Toen ik thuis een testertje van CHANEL N°5 Eau Première tussen mijn aankopen vond was ik toch wel een beetje nieuwsgierig. De klassieker, CHANEL N°5 kende ik wel maar Eau Première was voor mij volledig nieuw.





Eau Première

"As if it were the first time...

Parfum, Eau de Parfum, Eau de Toilette and now Eau de Première... Each olfactory interpretation brings out a subtly different facet of N°5.

With Eau Première, Jacques Polge, CHANEL's Perfume Creator, continues the legend of N°5 and creates a silky harmony that reveals the soft and delicate facet of the most legendary fragrance."






De perfecte harmonie tussen verschillende verfijnde bloemgeuren zoals jasmijn, roos, oranjebloesem en ylang ylang maken van CHANEL N°5 Eau Première een moderne opvolger voor de befaamde N°5 en behoort sinds kort tot mijn nieuwe favoriete parfum!

N°5 Eau Première is verkrijgbaar in: 40 ml, 75 ml en 150 ml.
Speciaal voor onderweg bedacht CHANEL ook deze handige purse spray, een elegante tasverstuiver om op elk moment van de verfijnde geur van N°5 Eau Première te kunnen genieten.






De tasverstuiver is een echt juweeltje en wordt verkocht met 3 flesjes van elk 20 ml N°5 Eau Première, die je heel makkelijk kan vervangen.

(Verkrijgbaar bij de parfumerie)



2 reacties

  1. Mooie reisverpakking! Ken het parfum zelf ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die geuren klinken wel goed, hoewel ik voorlopig genoeg parfum heb :)

    BeantwoordenVerwijderen