Bobbi Brown @ Rijsel!

dinsdag, juli 05, 2011



Zoals jullie gisteren al in mijn shopverslagje van Rijsel konden lezen, ben ik ook even bij de stand van Bobbi Brown langsgeweest. Bobbi Brown vind je op het gelijkvloers van Galeries Lafayette, het is dus praktisch onmogelijk om er voorbij te lopen!





Naast de vele poeders, foundations, blushes en lippenstiften vind je hier ook skincare producten die naar het schijnt echt wel goed zijn.







Keuze in overvloed bij de oogschaduwkleurtjes! Gelukkig kan je steeds rekenen op de bijzonder vriendelijke en ervaren MUA's!






Bobbi Brown biedt ook enkele make-up 'lessen' aan, beetje hetzelfde concept als bij MAC. Zo kan je bijvoorbeeld een les bruidsmake-up volgen of samen met een vriendin een make-up cursus volgen.





Ik mocht plaatsnemen in de make-up stoel van de sympathieke MUA Valerie die samen met mij kort overliep welke kleuren mijn ogen beter deden uitkomen. Ze raadde mij aan om geen warme kleuren te gebruiken op mijn ogen en liet mij zien dat paars en pruimkleurtjes groenbruine ogen mooi doen uitkomen.




Superhandig zijn de face charts waarop je perfect kan zien welke kleur je waar dient aan te brengen (bv. highlights, crease,...). Zo kan je de look makkelijk thuis nog even oefenen en weet je ook wat de MUA allemaal heeft gebruikt!









Ook hier kwam ik ogen tekort. Vooral die prachtige Bobbi Brown brush cases en kwasten deden mij watertanden, maar die zijn dan voor een volgende keer! Wat ik wel kocht zijn twee prachtige oogschaduwkleurtjes en een gel eyeliner, waar de MUA mij mee had opgemaakt.




Bij het afrekenen kreeg ik ook nog enkele staaltjes mee naar huis van de Moisturizing Cream Compact Foundation, oogcrème (schijnt een super product te zijn!) en de Skin Foundation SPF 15.


Voor wie het nog niet wist, Bobbi Brown wordt sinds vrijdag ook verkocht in België. Een oversteekje naar Frankrijk of Nederland is dus niet meer nodig want vanaf 2 juli t.e.m. 31 augustus 2011 is het populaire cosmeticamerk ook bij ons verkrijgbaar en meer bepaald in de Surprise Summer Shop van Christophe Coppens te Knokke. In september 2011 opent het merk Bobbi Brown dan zijn eerste winkel in België waarvan de locatie helaas nog niet bekend is.


Zijn jullie al fan van Bobbi Brown?



8 reacties

  1. Leuk dat er ook een winkel in BelgiËkomt, bedankt voor de info!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk al reikhalzend uit naar de BB-winkel in België. Hopelijk komt die er in Antwerpen of Gent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten! En binnenkort nog meer BB :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wist je dat er in Galeries Lafayette een speciale klantenkaart krijgt voor inwoners van de Franse buurlanden; Belgie, Duitsland, Luxemburg etc. En je krijgt er steevast 10 of 15% korting op je aankopen. Heb deze kaart op de bovenste verdieping aangevraagd en was helemaal gratis en het werd ter plekke aangemaakt. Het is wel enkel geldig in Lafayette van Rijsel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @etoileblog: Ja, super hé! :)

    @Ivy: Me too! Dat gaat hier volgens mij supergoed draaien! :D

    @MissBeautyEtc: BB all the way! :)

    @Skenhesie: Klopt! Helaas geldt die korting van 10% niet op alle artikelen, ook niet op BB. (point rouge) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 1 oogschaduw, in jou blogsale gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi producten heb je gekocht! Het klinkt erg leuk. Ik wil ook een keertje opgemaakt worden door zo'n mua. Binnenkort ga ik naar de MAC, dus dat komt goed. :) Maar de Bobbi Brown klinkt ook super, daar wil ik ook graag een keer heen. :)

    BeantwoordenVerwijderen