BEAUTY QUEEN: Beautyque & City Spa Gent

dinsdag, juli 26, 2011



Leuke verwenadresjes weet ik altijd te appreciëren, zeker als die nog eens in Gent, mijn geboortestad neerstrijken. Sinds kort opende eigenaresse Delphine er haar Beautyque & City Spa, een heerlijk plekje waar je naast ontspannende beauty treatments ook terecht kan voor de meest exclusieve beautymerken zoals OPI, Essie, Ciaté, Bumble and Bumble, Dermalogica, én make-up brushes van Sigma!



Delphine wil met haar Beautyque & City Spa een oplossing bieden aan al wie na een drukke dag of stressvol moment nood heeft aan wat ontspanning. Heb je even geen nood aan een perfecte mani of pedi, dan weten één van de vele aantrekkelijke nagellakjes die je door het winkelraam ziet je wel te verleiden!





Bij Beautyque & City Spa is deskundig advies heel belangrijk en zo hoort het ook! Delphine verklapte me enkele van haar lievelingsproducten waaronder deze ChipSkip van OPI, een product dat chippen voorkomt. Nagellak die langer én mooier blijft zitten? Daar was ik uiteraard wel benieuwd naar en zo belandde ik met de ChipSkip aan de kassa.





Ben je van plan om binnenkort een bezoekje te brengen aan Gent, vergeet dan zeker niet even halt te houden bij Beautyque City & Spa. De selecte keuze van de meest exclusieve merken, het persoonlijk advies én de nodige know-how maken van dit adresje een echte aanrader!





Bovendien kan je iedere vrijdag tussen 14u. en 18u. bij Beautyque City & Spa genieten van een Pretty & Polished pedicure mét heerlijke cocktail voor de prijs van 25 euro i.p.v. 35 euro!



Beauty Queen - Beautyque City & Spa
Donkersteeg 22
9000 Gent



6 reacties

  1. Ik wil er ook zo graag eens heen, en de opi chipship staat ook al even op mijn wishlist!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar een review over de chip skip.
    Ben al een tijdje aan't twijfelen om hem al dan niet te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit adres plan ik zeker in bij mijn volgend bezoek aan Gent !

    BeantwoordenVerwijderen