SHU UEMURA 'ESSENCE ABSOLUE GOLD'

donderdag, juni 09, 2011


































SHU UEMURA

ESSENCE ABSOLUE
GOLD LIMITED EDITION


Essence Absolue van Shu Uemura, ook wel het vloeibare goud genoemd, vierde onlangs zijn verjaardag. Het flesje kreeg hiervoor een prachtige gegraveerde camelia opdruk, als eerbetoon aan camelia-olie en geïnspireerd op de traditionele Japanse graveringskunst. 

Dat deze voedende en beschermende olie een veelzijdig product is, is wel het minste wat je kan zeggen. Je kan ze op zoveel verschillende manieren gebruiken, als leave-in, pre-shampoo, tijdens het kleuren of tijdens het zonnen.

Ik gebruik Essence Absolue het liefst op droog haar voor het wassen. Ik neem twee à drie pompjes en verdeel het over mijn haar. Na een goed halfuurtje kam ik alles nog eens goed door met een grove kam alvorens het te wassen. Op die manier wordt mijn haar opnieuw glanzend en zacht zonder slap te hangen.

Als je weet dat Essence Absolue een multifunctioneel product is waarvan je slechts een kleine hoeveelheid nodig hebt, is het zijn prijs dubbel en dik waard! Ondertussen behoort Essence Absolue tot hét favoriete haarverzorgingsproduct van heel wat vrouwen.

Wisten jullie trouwens dat er om de 15 minuten wereldwijd 1 flacon Essence Absolue wordt verkocht?


Hebben jullie de Essence Absolue van Shu Uemura al gebruikt?


Shu Uemura Essence Absolue Gold Limited Edition is o.a. verkrijgbaar bij Atelier Geraud en de Shu Uemura winkel te Antwerpen
Prijs: 49 euro (150 ml)



4 reacties

  1. Zou het product zeer graag zelf eens testen! Ziet er een super product uit! Alleen jammer dat het nogal duur is! Heb al vanalles geprobeerd voor mn haar en het blijft altijd droog en pluizig :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super he! Ben het nu een paar weken aan het gebruiken en ben er helemaal weg van. Ook zo'n verslavend geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem: Het is inderdaad een super product! Ik gebruik het zelf ook heel graag moet ik zeggen. Misschien kan je het eerst proberen met een kleiner flesje te kopen van 30 ml? :)

    @Mirror of Fashion: Zalig is die geur, haha! Ik zou echt niet meer zonder kunnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het product nog nooit gebruikt, maar dit klinkt mij echt als muziek in de oren :)

    BeantwoordenVerwijderen