Revolutionaire ontkrulling @ L'Atelier Geraud!

dinsdag, juni 28, 2011





























Begin april was ik uitgenodigd bij L'Atelier Geraud in Antwerpen om er een luxueuze Shu Uemura Ceremony te ondergaan. Dat ik meteen fan was van deze heerlijke Shu Uemura relaxbehandeling was meteen duidelijk. Het artikel kan je trouwens hier nog eens nalezen.

Maar ik heb nog ander leuk nieuws te melden! Zeker voor wie net als ik, dagelijks de strijd aangaat tegen onhandelbare en pluizige lokken. L'Atelier Geraud lanceert namelijk Cacao Brazil "maxlizz 100', een nieuwe revolutionaire en intellegente ontkrulling die het haar van nature ontkrult en waarmee kroes tot het verleden behoort, tot 3 maanden lang!

Cacao Brazil "maxlizz 100" op basis van kasjmier-keratine is de eerste 'professionele' ontkrulling die geen formaldehyde, parabenen of ammonia zodat je niet hoeft te vrezen voor beschadiging.

Drie maanden lang glad haar? Daar droomt volgens mij elke vrouw van!
Ik ben alvast super benieuwd naar de Cacao Brazil "maxlizz 100" ontkrulling, en jullie?


Wil je bovendien kans maken om een revolutionaire Cacao Brazil "maxlizz 100" ontkrulling te winnen, ga dan als de bliksem naar de fanpagina van L'Atelier Geraud op facebook. Wie weet zit jij binnenkort wel in de kappersstoel bij L'Atelier Geraud!

Veel succes iedereen!



8 reacties

  1. Ze zijn bijlange niet de eerste 'professionele'. Zunara Wonderstraight bestaat al jaren. Zoek het maar op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben naar de site geweest maar je kunt er niets invullen hoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat hetzelfde als zo'n brazilian blowdry ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sariitha: Bedankt voor de tip :)

    @Evelien: Blijkbaar hoef je enkel fan te worden (of zijn) van de L'Atelier Geraud fanpagina op facebook! :D
    http://www.facebook.com/pages/lAtelier-Geraud/139018012783978

    Ik heb het alvast aangepast, thx en veel succes!

    @redhotjillypeppers: Volgens de informatie die ik heb zijn beide behandelingen op basis van keratine. De Brazilian Blowdry zou echter wel een min. aan formaldehyde bevatten terwijl dat bij de Cacao Brazil 0% is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel interessant. Ben zeer benieuwd. Misschien een oplossing voor mijn pluizige lokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @redhotjillypeppers: Inderdaad, ik ben ook wel benieuwd :) Zeker meedoen met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en wat kost zo'n behandeling?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anoniem: De prijs is afhankelijk van de lengte en dikte van je haar en kan variëren tussen de 100 en 400 euro. Voor een exacte prijs ga je dus best even langs. :)

    BeantwoordenVerwijderen