NOTD: Mavala 'Beirut'

dinsdag, juni 14, 2011























Dat ik gek ben op mooie nagellakkleurtjes zal jullie intussen wel al zijn opgevallen. Mocht ik de tijd hebben dan lak ik m'n nagels elke dag wel in een andere kleur, aangepast aan mijn humeur of garderobe! Vandaag heb ik gekozen voor Beirut van Mavala, een knallend zomers kleurtje. Eerder konden jullie al een NOTD (Nail Of The Day) met de kleur Paris zien, die trouwens heel goed lijkt op dit lakje.






















Beirut heeft duidelijk een meer roze ondertoon, dat is heel goed te zien aan de hals van het flesje. Hij lakt net als Paris mooi egaal en geeft een perfecte dekking in twee laagjes. Op gebied van houdbaarheid moet ik helaas een puntje aftrekken want net zoals Paris begint deze kleur na een dag of twee al te chippen! 

























Z'n zachte prijsje én de prachtige kleur maken natuurlijk heel veel goed! Voor een flesje van 5 ml betaal je slechts 3,68 euro, een koopje dus!

Is het iets voor jullie, deze kleine flesjes? Of toch maar niet?


Mavala Nail Color is o.a. verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs: 3,68 euro - 5 ml






3 reacties

  1. Ik vind ze wel iets hebben, zag ze onlangs bij de iciparis staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er de topcoat van gekocht en ik vind die best oké!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @BeautyLoves: Is die topcoat ook in zo'n klein flesje of groter? :D

    BeantwoordenVerwijderen