NOTD: Essie Flawless

maandag, juni 27, 2011























Ik mag dan misschien al veel roze nagellakkleurtjes hebben, een oudroze kleur zoals Flawless van Essie had ik nog niet in mijn bezit. Flawless is dé perfecte roze kleur als je niet zo houdt van opvallend barbieroze. Het is een eerder neutrale kleur die je nagels toch net dat extraatje geeft! Perfect workproof dus!




Essie lakjes staan gekend om hun fijne borsteltjes, wat voor de ene een pluspunt of een minpunt kan zijn. Persoonlijk hecht ik daar minder belang aan, een streeploos resultaat en lange houdbaarheid zijn voor mij van groter belang en daar scoort deze kleur al zijn punten!





























Essie Flawless is verkrijgbaar bij o.a. Instant Spa en Cosmeticary
Prijs: 13,50 euro 


Dankjewel aan Vanessa voor het nagellakje!




6 reacties

  1. Echt een mooi kleurtje, Essie heeft toch de leukste nudes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! En hij glanst ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleur ! De flesjes van Essie zijn ook zo schattig he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kleurtjes, zou ik ook direct dragen!

    BeantwoordenVerwijderen