MAC Semi Precious

maandag, juni 20, 2011









































Zaterdag 9 juli 2011 zou weleens een drukke dag kunnen worden bij de MAC-stores! Op die dag ligt namelijk de SEMI PRECIOUS collectie in de winkels, een schitterende collectie als je het mij vraagt. MAC liet zich deze keer inspireren op de prachtige kleuren van fijn gemalen edelstenen, denk maar aan zwarte toermalijn, gouden pyriet, bronziet en lepidoliet.

Blikvanger in deze collectie vind ik toch wel de minerale oogschaduw en de blushes, die ga ik zeker eens van dichtbij gaan bekijken!













Mineral Mode- Unsurpassable - Jade's Fortune - Hint of Sapphire - Clarity - Golden Glaze













MINERALIZE EYE SHADOW
Faux Gold - Quartz Fusion - Rare Find - Blue Sheen - Dark Indulgence - Smoked Ruby
19,50 euro







MINERALIZE BLUSH
Pressed Amber - Warmth of Coral - Feeling Flush
23,50 euro


MINERALIZE SKINFINISH
Semi Precious Pearl - Semi Precious Crystal Pink - Semi Precious Rose Quartz - Semi Precious Goldstone
27,50 euro





















LIPSTICK
Lush Amber - Gem of Roses - One of a Kind - Musky Amethyst
17,50 euro

CREMESHEEN GLASS
Pure Magnificence - Natural Flare - Geo Pink - Looks Like Sin - Richly Revered
21 euro 






















BRUSHES
234 Split Fibre Eye Blending Brush - 21 euro
235 Split Fibre All Over Eye Brush - 36 euro






















BRUSHES
128 Split Fibre Cheek Brush - 33 euro
179 Angled Split Fibre Buffer Brush - 48 euro



Eveneens in de collectie:

- Zoom Fast Black Lash mascara
- Mineralize Satinfinish SPF15 Foundation NC35
- Mineralize Charged Water
- Mineralize Face + Body Lotion



Wat vinden jullie van de Semi Precious collectie? Wat staat er op jullie wishlist?





4 reacties

  1. Ik denk dat ik deze collectie oversla ;-) Er komen nog zo veel leuke collecties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet nog niet of ik er iets van ga kopen maar ik vind ze wel heel erg mooi die oogschaduws!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt een heel leuke collectie uit! Ik denk wel dat ik misschien een paar oogschaduws en lipsticks ga kopen (als er nog zijn wanneer ik in de winkel geraak :p).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die glossjes zien er suuuuupermooi uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen