Ici Paris XL shoplog!

maandag, juni 06, 2011































De leuke kortingsacties bij Ici Paris XL weten mij altijd te verleiden. Zo was er onlangs nog een interessante actie met maar liefst 30% korting bij aankoop van 2 producten (min. 70 euro).

Al geruime tijd op de wishlist en nu eindelijk in mijn bezit: Chanel N°5 Eau Première, ik had hiervan al een staaltje en ben helemaal verliefd geworden op de geur! Nog op de wishlist stond Chanel Beauté des Ongles, een extreem glanzende topcoat die heel goed schijnt te zijn. Eveneens op de foto maar niet voor mezelf, de Chanel Inimitable Intense mascara. Ikzelf hou meer van de 'gewone' Inimitable maar mijn zus is hier helemaal weg van!
































Verder kocht ik nog een deodorant van Clinique, mijn favoriete deo aller tijden en een mini nagellakje van Mavala in de kleur 'Nice', een mooi oranjerood.

























Ook deze toilettasjes van Dior en Yves Saint Laurent, boordevol luxestalen gingen mee in het zakje. Dank je wel Ici Paris XL!





10 reacties

  1. Zo veel stalen ontvangen in de IPXL, dat lijkt wel unicum. Ik moet er steeds om vragen en krijg er dan eentje met een nors gezicht van de verkoopster.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ze altijd een zuur gezicht hebben als je staaltjes vraagt.. Waarom snap ik niet aangezien alle winkels het doen en het logisch is gezien de prijs van sommige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, nice! Jawadde, je bent verwend met de staaltjes! Die topcoat heb ik ook al zien staan. Is hij anders dan de glanzende topcoat van Dior?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke aankopen en wat een leuke hoeveelheid staaltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat tasje van Dior is schattig!! Leuk geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai leuke aankoopjes ! Die deo van clinique heb ik ook al gehad maar ben er niet zo gek van. Zo tof, luxestaaltjes ! Waarom krijg ik nooit zo'n leuke staaltjes als ik een ginormous bedrag spendeer bij ICPXL :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuke spulletjes! Geniet ervan. Ben benieuwd naar je topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @BeautyLoves: Op het eerste zicht lijkt de topcoat van Chanel nog dunner van textuur, maar ik moet hem nog wat uittesten. ;D

    @Valley Doll: Oei, jammer van de Clinique deo. Wat vond je er niet zo goed aan? :D

    @Evelien: Dank je! Review over de Chanel topcoat volgt zeker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Eva : Ik vond hem nogal plakkerig. Heb hem echt niet vaak gebruikt. Kheb liever een droge roll-on :-) Maar de verpakking is wel mooi :d !

    BeantwoordenVerwijderen