Gewonnen: Sigma F80 brush!

maandag, juni 13, 2011



Enkele weken geleden vierde Vanessa van Beauty Etc haar eerste blogverjaardag en dat werd gevierd met heel wat supermooie prijzen! Een van die mooie prijzen was deze kwast van Sigma, een buffer brush die je zowel voor foundation als poeder kan gebruiken.



De Sigma F80 brush stond al een hele tijd op mijn wishlist! Jammer genoeg was hij bij heel wat webshops (ook bij Sigma zelf) al een poosje uitverkocht dus toen ik van Vanessa een mailtje kreeg dat ik had gewonnen was ik meer dan happy! Nog eens bedankt lady!

Ik ben de kwast nu volop aan het testen en kan jullie nu al vertellen dat hij fantastisch is! Een uitgebreide review met meer foto's krijgen jullie uiteraard nog te zien!



6 reacties

  1. Proficiat! Die brush staat nog op mijn wishlist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is idd fantastisch, ik gebruik m ook dagelijks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @femketje: Dankjewel! :D

    @Ann: Thanks! Ik ben er ook heel blij mee :)

    @Evelien: Ja hé, en zo zacht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh superleuk! Altijd tof als je iets wint wat je al zo lang wilde hebben :)
    Proficiat en ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je hem gewonnen hebt terwijl hij op je wishlist stond! :-) Benieuwd naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen