... The End!

woensdag, juni 15, 2011


Het gebeurt niet zo vaak, hier ten huize Eva dat producten helemaal worden opgebruikt, dus ik ben best wel een beetje trots op mezelf! Meestal verdwijnen producten na verloop van tijd ergens in een hoekje of lade, om vervolgens in een blogsale te belanden...


























Maar er zijn ook uitzonderingen! Zoals deze Yogi Secret voetenscrub van Rituals bijvoorbeeld, ideaal na een flink dagje wandelen of shoppen. Getest én goed bevonden, op naar een volgende tube dus! Wil je graag nog eens de review lezen, klik dan hier.


























Nog een aanrader die ik tot op het laatste heb uitgeknepen is de Studio Moisture Tint SPF 15 van MAC. Check de review hier! Don't worry, ik heb al een tweede tube in stock!

Een product dat jullie zeker en vast kennen en misschien zelf ook wel gebruiken is Touche Eclat van Yves Saint Laurent in N°2, hét beroemde gouden pennetje om te highlighten. Ook hiervan ligt al een nieuw exemplaar te wachten om gebruikt te worden!

Nog altijd heel erg geliefd is de mascara Inimitable van Chanel, hij geeft mijn wimpers een natuurlijk volume, lengte én scheidt ze ook netjes!





Wat hebben jullie onlangs opgemaakt?




6 reacties

  1. Ik ben een ramp in dingen opmaken als ik stiekem eerlijk ben.
    In de winkel zie ik altijd zoveel leuke dingetjes, dat ik ze allemaal koop en ook al gebruik voordat de andere op zijn. Het enige dat ik echt opgebruik is shampoo, oogpotlood & mascara. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe, wat een leuke post, en leuke producten!!
    ik moet mezelf ook forceren spullen op te maken, kast staat vol, maar nu komt er niets anders in de douche zelf te staan eer er een vorige fles op is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste tijd gaat het goed! Ik kom meestal op een moment dat ik een aantal producten heb die tegelijk opgaan. Even denken... een Tigi conditioner, IPXL oogmake-upremover, Quiriness scrub & bodycrème, een kleine YSL oogmake-upremover, Chanel gloss, Cliniqe facial soap, toner en DDML. Dat is het, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het enige wat ik echt opmaak zijn misschien mascara's. De rest wordt nogal moeilijk denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen