Shoplog: Mac, Shu Uemura, Dior en OPI!

maandag, mei 16, 2011























Sinds zaterdag ligt de MAC Surf, Baby! collectie in de winkels dus trok ik richting Antwerpen om alles eens irl te gaan bekijken. Aanvankelijk ging ik voor het Studio Careblend Powder in Gold-Go-Lightly, maar in het echt viel hij toch een beetje té donker uit voor mijn huid.

Nog op de boodschappenlijst stond de Fluidline Eye-Liner Gel in Dipdown, een mooie donkerbruine gelliner en natuurlijk het paradepaartje uit de MAC Surf, Baby! collectie, het Cheek Powder My Paradise, dat ik trouwens meebracht voor Vanessa. Voor meer foto's van dit prachtige poeder kunnen jullie dus heel binnenkort terecht op haar website!


























Links: MAC Cheek Powder My Paradise, rechts: MAC Fluidline Dipdown.



























En omdat een shoptripje heus niet stopt bij MAC, sprong ik ook nog even bij Ici Paris XL en Shu Uemura binnen. Bij Ici Paris XL kocht ik het Dior lakje '545 Orange Psychédélique', een mooi koraal kleurtje en bij Shu Uemura een navulling voor mijn holy grail eye brow pencil.






Ook de nieuwe Femme De Cirque collectie van OPI lag bij Instant Spa. Eigenlijk ging ik voor de kleurtjes I Juggle... Men en In the Spot-Light Pink, maar toen ik ze alle vier zag kon ik maar moeilijk een keuze maken. Gelukkig zijn er ook setjes te verkrijgen met mini flesjes en zo heb ik dus alle vier de kleurtjes om af te wisselen!


Hebben jullie afgelopen weekend iets leuks gescoord of staat er nog iets op jullie wishlist?



11 reacties

  1. Heel leuke aankopen, zeker de lakjes zien er allemaal super uit!
    Ik heb een weekend zonder shoppen achter de rug, maar heb wel nog een huge wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de lipstick Hibiscus en de gloss gekocht bij Mac alsook de pigments die ik ondertussen gebruikt heb en echt super vind! Leuke aankopen Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! Dat lakje is weer zo lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Evelien: Thanks! :)

    @Imelda: Dank je! Mijn wishlist is eigenlijk ook best 'huge' te noemen, hihi! :D

    @Peggy: Ooh ja, Hibiscus is prachtig! Fijn dat de pigments je zo goed bevallen!

    @Femketje: Merci :-)

    @BeautyLoves: Dankjewel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kleurtje van Dior lakje spreekt me wel erg aan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn geshopt! En nog eens heel erg bedankt dat je voor mij de Powder hebt gehaald :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Aysel: Binnenkort NOTD! ;-)

    @MissBeautyEtc: You're welcome! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes! De lakjes zien er zoo mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht, ik vind alles leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen