REVIEW: E.L.F. MINERAL LIP GLOSS 'PAGEANT PRINCESS'

dinsdag, mei 31, 2011



Naast de 1 euro-lijn en de Studio-lijn heeft E.L.F. ook nog een Mineral-lijn, make-up die voor 100% uit minerale en natuurlijke producten bestaat. Zelf ben ik een grote fan van minerale make-up omdat die heel goed door gevoelige huidjes wordt verdragen.

Bij E.L.F. zijn trouwens alle minerale make-upproducten op minerale basis, ze bevatten geen parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen.




Ik testte de E.L.F. Mineral Lip Gloss uit in de kleur Pageant Princess, een mooie zachtroze kleur met subtiele glansdeeltjes. De lipgloss zelf doet mij een beetje denken aan de glossjes van MAC, een stevig plastic flesje met een handige applicator.

























Ik vond de textuur van de E.L.F. Mineral Lip Gloss heel aangenaam op mijn lippen. Weliswaar iets dikker van textuur dan de E.L.F. Hypershine Gloss (althans toch in de kleurtjes die ik heb getest) maar hierdoor had ik ook het gevoel dat het product langer op mijn lippen bleef.



Een swatch op mijn hand toont hoe egaal de formule is. De Mineral Lip Gloss kruipt ook niet in fijne lijntje rondom de lippen en blijft mooi zitten. De houdbaarheid is zowat vergelijkbaar met lipglossjes van andere merken.



















Hier zien jullie de kleur op de lippen. Heel subtiel en natuurlijk, perfect voor een nude look!


Pluspunten:
- uitstekende prijs/kwaliteitverhouding
- ruim kleurenassortiment (11-kleuren)
- voelt comfortabel aan
- verrijkt met vitamine A en E
- vrij van parabenen, conserveringsmiddelen of kunstmatige kleurstoffen

Minpunten:
- geen gevonden

Conclusie:
Opnieuw een toppertje uit het E.L.F.-gamma dat ik iedereen kan aanraden! In het ruime kleurenassortiment zit zeker voor iedereen een perfecte kleur tussen.


E.L.F. Mineral Lip Gloss is uitsluitend verkrijgbaar in de E.L.F.-webshop
Prijs: 4 euro





9 reacties

  1. Deze is mooi! En fijn dat hij egaal aanbrengt, geeft een mooi effect op de lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe review! Ik heb hem ook maar ik vind dat hij verschrikkelijk plakt :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur en zo'n schattige naam :d !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi glossje! Echt een toffe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen