REVIEW: E.L.F. HYPERSHINE GLOSS 'FAIRY'

dinsdag, mei 17, 2011


Kwalitatieve make-up voor één euro? Wees maar zeker dat ik dit even van naderbij wou bekijken. Het eerste E.L.F. lipproduct dat ik voor jullie heb getest is Hypershine Gloss in de kleur 'Fairy'. Hypershine Gloss is een transparante lipgloss die je lippen van een glanzende en subtiele kleurwaas voorziet en ze er heel natuurlijk laat uitzien.
























De lipgloss zit verpakt in doorzichtig pennetje, superhandig want zo kan je perfect zien hoeveel product er nog rest. Het handige draaisysteem zorgt ervoor dat je de juiste hoeveelheid lipgloss verkrijgt en dankzij het soepele kwastje kan je de lipgloss perfect aanbrengen.











































De kleur die ik heb getest is 'Fairy', een kleur die door de E.L.F.-website wordt beschreven als zachtroze. Zelf vind ik de kleur irl iets meer peachy dan op de website, er zijn ook duidelijk fijne gouden glittertjes aanwezig. Heel mooi, maar wie afgaat op de kleurbeschrijving van de website kan al eens voor verrassingen komen te staan! Vooraf swatches opzoeken is dus de boodschap!



Zoals vele lipglossjes durft ook deze Hypershine Gloss van E.L.F. een beetje plakken. Persoonlijk vind ik dit niet zo erg omdat die doorgaans ook iets langer houden op mijn lippen. Of de lipgloss mijn lippen echt hydrateert of voedt kan ik niet meteen zeggen. Wat ik wel vind is dat ze er zacht en natuurlijk uitzien en dat is voor mij zeker voldoende. 

Ben je op zoek naar een meer dekkende formule of meer flashy kleuren dan kijk je beter uit naar een andere lipgloss. E.L.F. heeft trouwens heel wat verschillende lipglossjes in het gamma!


Pluspunten:
- uitstekende prijs/kwaliteitverhouding
- handig pennetje
- voelt heel aangenaam op de lippen
- blijft vrij lang zitten
- 11 verschillende kleuren

Minpunten:
- plakt een klein beetje
- de kleurbeschrijving op de E.L.F.-website is niet altijd correct

Conclusie:
Ik ben supertevreden over de E.L.F. Hypershine Gloss. Een prima lipgloss die ik zeker iedereen wil aanraden. Absoluut een product dat ik opnieuw ga kopen!



E.L.F. Hypershine Gloss bestaat in 11 verschillende kleuren en is verkrijgbaar in de E.L.F.-webshop 
Prijs: 1 euro (1,5 g)



5 reacties

  1. Ik vind het wel een schattig glossje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er ook een paar van deze lipglosjes ^^ vind die luscious liquid lipstick leuker om aan te brengen want het is een soort van sponsje :)

    BeantwoordenVerwijderen