PUPA Nail Art Kit 'White Coral'

maandag, mei 02, 2011




Het is al een tijdje een trend, de crackle polish. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet meteen warm voor liep maar de hippe, zomerse kleurtjes van Pupa hebben mij er toch toe aangezet een setje te proberen!

De Pupa Nail Art setjes bestaan in vier verschillende spetterende kleuren:

- White Coral
- White Pop Pink
- White Violet
- White Fuchsia



Ik koos voor het setje White Coral, dat een flesje witte nagellak en een leuk koraalkleurtje bevat. Als eerste breng je een laagje witte nagellak aan als basis die je vervolgens 4 minuten laat drogen. Vervolgens breng je een laagje gekleurde lak aan die zorgt voor het crackle effect. Het lakken ging vlot en was ook heel snel droog.




Dit is het resultaat!
Alhoewel het niet meteen een alledaagse look is, vind ik het wel geslaagd en heel leuk staan bij bijvoorbeeld een jeans. Beide lakjes drogen mat, hou jij persoonlijk meer van een glanzend effect dan kan je hierover makkelijk een glossy topcoat aanbrengen!





Wat vinden jullie ervan?
Is crackle polish jouw ding of toch maar niet?



Pupa Nail Art Kit is o.a. verkrijgbaar bij www.pupawinkel.nl
Prijs: 12,50 euro (2 x 5 ml) - limited edition



7 reacties

  1. Ziet er leuk uit, ik heb deze in het roze gekegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het bij jou best leuk staan, bij mezelf zou dit helemaal niet passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel fascinerend hoe zoiets werkt, maar het is niets voor mij. Ik zou het ook snel beu zijn, denk ik. Wel fijn dat ze het ook in andere kleurtjes maken dan de zwarte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eva! those products are great!! My dutch is still not so good and for that reason I can not understand the text, but I see the pics and your nails look pretty nice!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kleur!
    Ik had een zwarte, maar was uiteindelijk niet zo'n fan. Maar in deze kleur vind ik hem echt super!

    BeantwoordenVerwijderen