Press Days - Part II + Pronails SoPolish!

woensdag, mei 04, 2011





Vorige week konden jullie al kennismaken met enkele nieuwe trends en producten die er komende herfst/winter zitten aan te komen, vandaag heb ik voor jullie nog meer leuke dingen die ik zeker met jullie wilde delen.





Geliefd om hun fijne producten én prachtige verpakking: L'Occitane!







L'Occitane Lavande Bain Moussant en Gel Corps et Massage  







Helemaal nieuw is de lijn Angélique, vijf producten voor een stralende huid!





Nieuw bij Rituals is een complete lijn zonneproducten met een geavanceerde beschermende formule die vroegtijdige veroudering tegengaat. Ik vind de kleur voor de producten alvast zeer goed gekozen, ze doet mij meteen verlangen naar een exotische strandvakantie!

























Het gamma:

- Sun Protection Express Mist SPF 15
- Sun Protection Lotion SPF 20
- Sun Protection Lotion SPF 30
- Sun Protection Milky Spray SPF 30
- Sun Protection Face Cream SPF 30
- After Sun Hydrating Lotion




Professionails, dé nagelexpert bij uitstek komt binnenkort met een leuke nieuwigheid: SoPolish! 14 dagen lang genieten van mooi gelakte nagels met hoogglans, dat is wat SoPolish belooft!





Ik nam met veel plezier plaats op de Professionails-stoel om mijn nagels van een hippe zomerse kleur te voorzien en dit is het resultaat!














Wat vinden jullie van het resultaat?




4 reacties

  1. Ziet echt echt gel-like uit! Me likey!Waar gaan we die lakjes kunnen vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Laat ons zeker weten hoe lang je er plezier van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nagellak zeg! Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de houdbaarheid van de lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @latanie: Binnenkort verkrijgbaar bij de Pronails-nagelstudio's waar je de behandeling kan laten uitvoeren. Na 30 min. onder de UV-lamp is de lak volledig uitgehard. :)

    @Peggy Timmermans: Op enkele nagels begon de lak helaas een beetje los te komen, maar dat ligt eigenlijk wel een beetje aan mezelf denk ik (poetsen + schoonmaakproducten).

    @Sacha: SoPolish belooft 14 dagen lang mooi te blijven. Hangt ook wel een beetje af wat je er allemaal mee doet. :)

    BeantwoordenVerwijderen