NOTD: Models Own Beth's Blue

maandag, mei 30, 2011























Naast de vele felle kleuren zoals fluo roze, oranje en fel geel mogen ook de pastelkleurtjes deze zomer niet ontbreken op de nagels. Dit lavendelblauwe lakje Beth's Blue van Models Own is ondertussen een echte favoriet van mij geworden. Hij is niet alleen heel mooi op de teennagels, ook op de handen staat hij mooi.




























Ik vind Beth's Blue echt een prachtige kleur! Vooral die lavendelblauwe ondertoon maakt de kleur zo mooi. Beth's Blue lakt netjes en egaal in twee lagen, wat toch wel uitzonderlijk is voor een pastelkleurtje. Zoals alle Models Own lakjes, droogt ook deze vrij snel en blijft hij gerust drie, vier dagen mooi. Een droomlakje dus!






























Wat vinden jullie van de kleur?



Models Own Beth's Blue is o.a. verkrijgbaar bij River Island
Prijs: 6,50 euro



(Met dank aan Vanessa, die mij het lakje ter beschikking stelde)



6 reacties

  1. Wat formeel (Met dank aan Vanessa, die mij het lakje ter beschikking stelde):o)
    Mooie kleur hé :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof kleurtje! Ik heb een gelijkend lakje gekocht bij de Hema, ben eens benieuwd of het goed gaat lakken :)

    BeantwoordenVerwijderen