NOTD: Essie Topless & Barefoot

maandag, mei 09, 2011






Voor de 'nail of the day' van vandaag heb ik gekozen voor Topless & Barefoot van Essie. Topless & Barefoot maakt deel uit van de Essie Spring Collection 2011 die ook nog enkele andere mooie lentekleurtjes bevat.

Een prachtig nude kleurtjes die liefhebbers van neutrale beige lakjes zeker zal weten te bekoren!




Ik vind Topless & Barefoot een prachtige kleur, alleen jammer dat hij nogal moeilijk lakt. Bij het eerste laagje had ik vrij veel last van strepen maar gelukkig is daar bij een tweede laagje niets meer van te merken. Een probleem dat ik trouwens nog al heb ondervonden bij gelijkaardige kleuren.





Zoals alle Essie lakjes droogt ook Topless & Barefoot heel snel en kan je heel precies werken door het fijne borsteltje. Hier draag ik twee laagjes zonder top coat.


























Wat vinden jullie van de kleur en welke kleur nagellak dragen jullie vandaag?


Essie Topless & Barefoot is o.a. verkrijgbaar bij Cosmeticary en Instant Spa
Prijs: 13,50 euro



11 reacties

  1. Mooie kleur!
    Jammer genoeg is deze kleur echt niets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag altijd transparante nagellak en vaak nagelverharder aangezien ze constant scheuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil ik wel eens uitproberen, momenteel ga ik voor zwart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wt een geweldig kleurtje ben er verliefd op geworden:)ik heb momenteel rode nagellak op!!

    BeantwoordenVerwijderen