NOTD: Essie 'Petal Pink'

vrijdag, mei 20, 2011



Teder, zacht en delicaat... als een net ontloken rozenblaadje, zo kan ik het lakje 'Petal Pink' van Essie het best omschrijven. Petal Pink is een mooie roze kleur met een eerder koele ondertoon, het lakje heeft een crème finish en lakt mooi egaal.



























Met twee laagjes bekom je een semi-transparant resultaat, niet geheel dekkend maar eerder een frisse roze glans. 'My nails but better' dus!




Ik vind het resultaat wel mooi moet ik zeggen, Petal Pink geeft je nagels een mooie frisse kleur en het resultaat ziet er heel natuurlijk uit. Perfect voor een bruidje en helemaal workproof!


Wat vinden jullie van de kleur?



Essie Petal Pink is o.a. verkrijgbaar bij Instant Spa en Cosmeticary
Prijs: 13 euro





13 reacties

  1. Oh ziet er echt schattig uit. Een beetje een babyroze kleur. Jammer dat hij eerder transparant is (vind ik dan).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's en het is een supermooie kleur! Zelf ben ik wel meer fan van de echt dekkende lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik zo mooi! Heel subtiel en je nagels zien er goed uit!!! Ik heb dringend nog eens een kuurtje nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het niet zo voor lakjes die het witte van je nagels doorlaten, maar deze vind ik wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg schattig kleurtje. Leuke foto met de bloem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje! Neutraal, maar toch dat beetje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!,In het flesje apart babyroze en op je nagels ook heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi ! Het is echt wel 'your nails but better' !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes! En mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @MissBeautyEtc: Hihi! :D

    @ITGIRLKYM: Thanks! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty! Heel mooie kleur :) en toffe foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen