My Kiehl's Creme de Corps collection!

donderdag, mei 19, 2011








































Als ik jullie zeg dat ik een grote fan ben van de Kiehl's Creme de Corps producten, dan is dat niet gelogen! Sinds jaar en dag maakt de Creme de Corps Body Moisturizer deel uit van mijn dagelijkse verzorgingsroutine.

Ik vind deze crème zo aangenaam en vooral heel effectief! Geen enkele andere lichaamscréme hydrateert mijn huid zo intensief als deze, en het feit dat hij niet geparfumeerd is vind ik alleen maar een voordeel. Wil je mijn mening over enkele producten uit de Kiehl's Creme de Corps-lijn nog eens nalezen, klik dan hier en hier.




Creme de Corps Body Moisturizer is misschien niet meteen de meest budgetvriendelijke lichaamscrème op de markt, maar eens je hem hebt gebruikt kan je echt niet meer zonder! En dat geldt trouwens niet alleen voor de Body Moisturizer, ook de Milk & Honey Body Polish en de Light-Weight Body Lotion, ideaal tijdens de zomermaanden, zijn aanraders!

























Jullie zien het al, ik ben een echte fan! Overal heb ik wel een flesje Kiehl's Creme de Corps staan, in de badkamer, slaapkamer, en ja... zelfs een mini flesje in de handtas!


























Hebben jullie al iets uit het Kiehl's Creme de Corps gamma geprobeerd, en wat vonden jullie ervan?



De producten van Kiehl's zijn verkrijgbaar bij:
- Kiehl's Antwerpen, Lombardenvest 80
- Kiehl's Gent, Koestraat 18
- Senteurs d'Ailleurs, Louizalaan 125 1050 Brussel

- Kiehl's Amsterdam, Hobbemastraat 4 (Nederland)



12 reacties

  1. Zo jij hebt er wel veel :D Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd maar ze lijken me wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat zijn er inderdaad veel! Ik heb er alleen een handcrème en een anti-rimpel crème van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Da's pas een collectie!
    Ik wil die whipped-versie echt eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad al een redelijk grote collectie :)
    Altijd leuk als je echt een product vindt dat je echt supergoed vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow das best veel ^^ ik heb eerlijk gezegt nog nooit khiel producten gebruikt. hoor er wel goede dingen over trouwens ^^. was er geen vestiging in amsterdam ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Evelien: Moet je zeker eens proberen, echt de moeite! :D

    @MissBeautyEtc: Als je 't maar weet! ;-)

    @BeautyLoves: Hihi! Ja, die Whipped cream is echt wel heerlijk! :)

    @Elisa: Klopt, in de Hobbemastraat! Ik heb het zonet aangepast! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Nice stash! Ik wil hem ook is proberen! Die gaat mee bij mijn volgend Kiehl's bezoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Marijke: Dankje! CDC moet je zeker eens proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb helaas nog niets van Kiehl's. binnenkort maar eens een bezoekje brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne collectie :d ! Ik heb er nog niets van geprobeerd, moet ik dringend eens doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een collectie!! ze ruiken dan ook zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen