Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh - Purse Spray

woensdag, mei 18, 2011


Daisy... Eau So Fresh


De heldere, bloemige, fruitige geur van Daisy Eau So Fresh kan ondertussen op heel wat fans rekenen. Onlangs kreeg deze sprankelende, vrouwelijke geur op basis van frambozen, wilde rozen en cederhout het gezelschap van de Daisy Eau So Fresh Luminous Body Lotion en daar komt nu een handige purse spray bij!

De Purse Spray van Daisy Eau So Fresh is een echt hebbeding! Het kleine ovaalvormige flesje, versierd met roze margriet is echt schattig en zal ongetwijfeld elk vrouwenhart laten smelten. Het prachtige doosje bevat naast de flacon een refill en een trechtertje zodat je op elk moment van dit sprankelende parfum kan genieten.


* Top: Rode grapefruit, frambozen, groene bladeren, peer
* Hart: Viooltjes, wilde rozen, appelbloesem, lychee, jasmijnbloemblaadjes
* Basis: Muskus, pruimen, cederhout



Daisy Eau So Fresh Purse Spray is vanaf half mei 2011 exclusief verkrijgbaar bij Paris 8 en Parfuma
Prijs: 42 euro (eau de toilette 20 ml + refill 15 ml + trechtertje)


 

4 reacties

  1. Hij ruikt echt zooo lekker! Mijn flesje is al goed gevorderd. Ik denk niet dat ik er de zomer mee door raak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik ga het maar gauw testen in de winkel ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat flesje ziet er erg mooi uit en de geur klinkt héérlijk!
    Die gaat op de wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ruikt echt zalig, ik wil hem zo snel mogelijk in huis halen :)

    BeantwoordenVerwijderen